مردی مغرور از باختر دور! (مصاحبه با نوکیا لومیا 1520 قهرمان ITResanCup)

Lumia 1520

چند روز پیش جام قهرمانان آی‌تی‌رسان به پایان رسید و حال قصد داریم تا مصاحبه‌ای کوتاه با نوکیا لومیا 1520، قهرمان این سری از مسابقات داشته باشیم تا شما هرچه بیشتر با برنده ITResanCup 2014 آشنا شوید. پس در این 10 سوالی با ما همراه باشید!

1- لطفا خودتان را برای خوانندگان بیشتر معرفی کنید.

با سلام و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، لومیا 1520 هستم، نخستین گوشی فول‌اچ‌دی و 4 هسته‌ای ویندوزفونی و پرچمدار این روزهای کمپانی تازه احیا شده نوکیا.

2- کمی از مسابقات خود در این جام بگویید.

در مرحله گروهی با فبلت‌های اچ‌تی‌سی وان مکس، ایسوس فون‌پد‌نوت6 و اسند میت 2 هم گروه بودم و در تمامی بازی‌هایم توانستم با اقتدار رقبا را کنار زده و راهی مرحله نیمه نهایی شوم! در این مرحله با اکسپریا زد اولترا از سونی بازی داشتم که بر خلاف انتظارها توانستم به راحتی او را شکست دهم و در فینال نیز با اقتدار فبلت پلاستیکی (!) سامسونگ یعنی گلکسی نوت3 را از سر راه برداشتم و کاپ قهرمانی این دوره را بالای سر بردم!

3- سخت‌ترین مسابقه‌ای که برگزار کردید، کدام بازی بود؟

سخت؟! راستش را بخواهید من در تمامی بازی‌ها با اختلاف نسبتا زیادی رقبا را پشت سر گذاشتم، شاید فقط 10 دقیقه ابتدایی بازی مقابل اکسپریا زد اولترا برایم سخت بود، آن‌هم فقط به خاطر اینکه تجربه حضور در مرحله نیمه نهایی را نداشتم زیرا برادران بزرگ‌ترم، لومیا 1020 و 920 در جام قبلی، از مرحله گروهی‌ هم صعود نکرده بودند! اما به راحتی با این مسئله کنار آمدم و توانستم نبض بازی را در دست بگیرم و این اکسپریای سونی را هم از صحنه روزگار محو کنم و انتقام باخت دوره قبل برادرم لومیا 1020 را از اکسپریا اس‌پی بگیرم که از این بابت بسیار خوش‌حالم!

4- پس بازی فینال آنچنان هم شما را به چالش نکشیده؟

خیر، به هیچ وجه! ما پلی‌کربناتی‌ها هیچگاه از پلاستیک نهراسیده‌ایم! به نظر بنده سامسونگ تا وقتی که سر و کارش با پلاستیک است هیچ کاپی را در این جام‌ها بالای سر نخواهد برد! همانطور که خودتان هم می‌دانید در جام قبلی نیز یکی از همین سری پلاستیکی سامسونگ تا فینال بالا آمد اما دستش از رسیدن به کاپ قهرمانی کوتاه ماند و قافیه را به آلومینیومی‌ها باخت!

5- فکر می‌کنید پس از شما، کدام فبلت لیاقت در دست گرفتن این جام را داشت؟

 سوال سختی پرسیدید! اما راستش را بخواهید اکسپریا زد اولترا و اچ‌تی‌سی وان مکس حتی نوت3 از سامسونگ نیز توانایی بر دست گرفتن کاپ قهرمانی را در خود می‌دیدند.

6- بزرگ‌ترین بازنده این جام را کدام مدل می‌دانید؟

ال‌جی جی فلکس و اچ‌تی‌سی وان مکس! چه جالب، هر دو علاوه بر قرارگیری در دسته بازنده‌های بزرگ این جام، اسمشان نیز هم‌ قافیه است!

7- فکر می‌کنید دلیل اصلی حذف این فبلت‌ها چه بود؟

جی فلکس که در همان مرحله گروهی از ادامه رقابت‌ها بازماند! شاید به خاطر ظاهر عجیبش بود که کسی طرفش را نگرفت! شاید هم چون در گروه نسبتا سختی قرار داشت! در رابطه با وان ‌مکس…! خودم هم نمی‌دانم چرا به این مدل کم لطفی شد. البته در مقابل من که حرفی برای گفتن نداشت اما به نظرم از خیلی از فبلت‌های حاضر در جام سرتر بود!

8- اینگونه که از صحبت‌هایتان بر می‌آید طرفدار اچ‌تی‌سی هستید و چندان دل خوشی از سامسونگ ندارید!

خیر اصلا چنین چیزی صحت ندارد! من واقعیت را می‌گویم، مردم به وان مکس کم لطفی کرده‌اند و من هم همین را بیان کردم! از طرفی دیگر بچه 2 ساله هم می‌داند که سامسونگ پلاستیک را رها نمی‌کند! من هم که به همین موضوع اشاره کردم! مشکل کجاست؟ می‌خواهید دروغ بگویم؟ از همین جا از تمام رسانه‌ها تقاضا دارم حال که من قهرمان شده‌ام با این سوال‌های منشوری ما را به حاشیه نبرند!

9-فکر می‌کنید برنده جام بعدی کدام مدل خواهد بود؟

اگر جام بعدی میان گوشی‌ها برگزار شود که دوست دارم مدلی از نوکیا برنده شود، با این حال مطمئنم که از سامسونگ بخاری بلند نمی‌شود مگر اینکه تا آن زمان سونی یا اچ‌تی‌سی دست به کار شوند و گوی سبقت را از نوکیا بربایند و اگر جام میان فبلت‌ها باشد که فعلا خودم هستم و حالا حالاها رقیبی برایم پیدا نخواهد شد!

10- در پایان چه صحبتی برای خواننده‌ها دارید؟

جا دارد از همین‌جا، ابتدا از هواداران پرو پا قرص خودم که در سرما و گرما همراه من بودند تشکر کنم زیرا اگر آنها نبودند بنده در چنین جایگاهی قرار نمی‌گرفتم! سپس از تمامی عوامل سایت آی‌تی رسان که چنین مسابقه مهیجی را به صورت منظم برگزار کردند. از میثم و عماد دو نویسنده جام و امین که کارهای گرافیکی را انجام می‌داد تا مجتبی و پیمان عزیز که تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات به کار گرفتند صمیمانه تشکر می‌کنم! در پایان هم از مجید مردانه که با هر مشقتی بود من را به آزمایشگاه آی‌تی‌رسان رساند تا برای این مسابقات آماده شوم، سپاسگزارم! همچنین از شرکت آوات که در این مقطع زمانی، اسپانسرینگ این سری از مسابقات را عهده‌دار بود متشکرم!

ITResancup-and-aawaat3

32 در مورد “مردی مغرور از باختر دور! (مصاحبه با نوکیا لومیا 1520 قهرمان ITResanCup)”

  1. ببینید دوستان من خودم اندروید دارم. اما باید اعتراف کنم که به زودی ویندوزفون جای اندرویدو میگیره
    چون که پردازنده هسته اصلی پلتفرم وینفون خیلی از اندروید سرتره(همون عاملی که باعث شکست سیمبین شد)
    ویندوزفون 9 که بیاد سقوط اندروید شروع میشه

  2. قصد توهین ندارم.اما سامسونگ به خصوص سری note فقط واس سرگرم شدنه نه واس کار.پرفروش بودن دلیل بر بهترین بودن نیست.خب پراید فروشش از lamborghini سره …این دلیل نمیشه.1520 بدون شک بی نقص ترینه و حرفه ای ها ازش استفاده میکنن .اگه بگید سامسونگ پرفروش ترین هست ما حرفی نداریم.اما بهترین نیست. اولین عیبی که بهش وارده اندروید بودنشه.آخه google رو چه به os ساختن.واس اثبات حرفم همین کافیه که همتون میدونید اندروید حین کار بدون auto save یا back up از برنامه ها خارج میشه.این عیب کمیه؟ رابطه بین نوکیا و سامسونگ عین یه اسلحه واقعی و اسلحه پلاستیکیه 🙂 در ضمن اونایی که میگن ایراد اندروید به خاطر bazar و برنامه های open source هست بدونن این مشکل تو برنامه های اورجینال google هم هست و حتی در kitkat هم برطرف نشده…موفق باشید

  3. ایول به همه دوستانی که نوکیایی هستن ، چون خودم خیلی از دوربینش خوشم میاد، خودم سونی دارم که افتضاحه،پولدار بشم حتما1520 رو میخرم.
    بای…

  4. من از هر برندی خوشم میاد جز سامسونگ
    به نظرم مثل دمپایی پلاستیکی هستن
    شاید هم چسپ زخم مخصوصا اس 5 که هنوز نیومده اوراقه وای به روزی که برسه
    بعد از اس 3 سامسونگ ها فقط بزرگتر شدند فقط همین
    به نظر من آبنیات چوبی بگیرن بهتره کلی باهاش حال میکنید.

    1. آفرین خندیدیم بابا. بیچاره سامسونگ فوق العاده است.من خودم سونی دارم ولی سامسونگ یه چیز دیگس!

  5. فقط نوکیا . البته ساسونگ هم تو گوشی های اندرویدی سر تره.
    من چند وقتیه که لومیا 1520 خریدم و واقعا عالیه هیچ مشکلی نداره از هیچ نظری نمیشه مشکلی پیدا کرد که بشه گفت ساسونگ یا هر چیز دیگه بهتره از 1520 باشه.
    همه برنامه و بازی داره من حدود 8 گیگ اپلیکیشن ریختم روش و هر چی بخوام با یه سرچ تو اسور وینفون دانلود و نصب میکنم در ضمن مثل اندروید هیچ ایراد و باگ و هک و … نداره.

  6. واقعا براتون متاسفم با این تغصب های زد سامسونگیتون
    شما به عنوان یه سایت باید واقعیت ها رو بیان کنید حالا این وسط اگه مشگلی هم با سام دارین داخل مقایسه کجت ها نباید دخالتش بدین فرض کنید که کاربر اماتور قصد خرید فبلت داره و میخواد از سایت شما منبع بگیره واقعا با مطالب شما میتونه انتخاب درستی داشته باشه
    با این روند هرگز سایتتون پیشرفت نمی کنه
    اینا رو گفتم چون به عینه دیدم در حالی که نوت3 بهترین فبلت بازار هست شما چگونه اونو تبدیل به یک پلاستیک بی کیفیت کردین

    1. آقا یاسر عزیز خودتو ناراحت نکن سامسونگ در عین طرفداران زیاد مثلا خودم دشمنان کوچکی نیز دارد!

  7. همه اینا تعصبه نوت3 بهترینه
    ی قاب واسه بدنه ی لیبل واسه صفحه بندازید خیلی از این بهتر میشه من تو هر جایی که فک کنید از دستم افتاده هیچیش نشده بی خودی چرت و پرت نگید نتایج تست هارو که دیدین توت 3 سره صفحه نمایش نوت 3 سره قیافه سلیقه ای ولی به نظر من نوت 3 سره پشتیبانی نوت 3 سره فقط باطری جنس بدنه پایین تره که با اختلاف 300 تومنی می تونی ی قاب ژله ای لیبل صفحه و ی باطری کمکی بخرید که خودم خریدم تو ماشین میزنم به شارژ وقتی تموم شد باطریو عوض می کنم در نهایت 150 تومن ارزونتر در میاد ی سری قابلیت های جالب مث این که کنترل تلوزیون سنسور های هوایی میشه که بسیار جالب هستن
    بعد یذره به مزایای این گوشی نگاه کنید همش فقط پلاستیک پلاستیک پلاستیک پلاستیک
    در نهایت این که هنوز به پای 5س نرسیده ولی خیلی از این برندای htc huwei nokia و …. سره

    1. تازه می تونید 100 تومن از 150 باقی مونده رو ی پاور بانک بخرین که اگه برق نداشتین یا ماشین نمی تونس شارژ کنه داشته باشید که باطری تا 8 بار شارژ میکنه

  8. منم میگم ضد سامسونگی بود!!!؟
    هی به پلاستیکی بودنش گیر دادید مگه میخوایید ازش به جای چکش استفاده کنید؟؟؟
    همه میدوننند سامسونگ چجوریه!!!

  9. هه بدبخت مثل اینکه یادش رفته که سامسونگ نوکیا رو تو فنلاند ورشکسته کرد الان واسه غول گوشی های اندرویدی شاخ و نشونه می‌کشه.آخه بدبخت ویندوز فونی دیگه دوران تو گذشته همه چی که ظاهر نیست اگه اینطور بود سامسونگ هم الان ورشکسته بود پس چرا اینقدر طرفدار داره؟به کی بگم آخه مرد حسابی پردازنده های اپل رو سامسونگ میزنه! درباره ی اون کاربری که گفته بود سامسونگ به فکر خودشه مگه نوکیا نیست؟اگه به فکر مردم بود این فبلت بالای2تومن قیمت نداشت.بعدشم شما مگه به فکر مردم هستی که سامسونگم به فکر تو و امثال تو باشه؟عجب دوره زمونه ای شده ها!!!

  10. خیلی زیاد به پلاستیکی بودن سامسونگ گیر داده بودین و وان مگس رو هم زیادی گنده جلوه دادین، از فبلت ایسوس هم حرفی به میون نیاوردین!

  11. بایدم ضد سامسونگی باشه.
    وقتی سامسونگ به دنبال منافع خودش و سود بیشتر هست و اینکه ذره ای برای مشتری ارزش قائل نیست و میاد جنس بدنه گوشیاشو از پلاستیک های بازیافتی درست میکنه بایدم اینطور راجع بهش حرف زد.

  12. باسلام. من یک هفته ست که لومیا۱۵۲۰ گرفتم و بسیار عالیه و بهترینه از نظر برنامه هم غنی هست و اکثر اپلیکیشنای مهم و ضروری و باحال و به درد بوخور اندروید رو داره و همین الان در عرض یک روز حدود ۶ گیگ بازی و اپلیکیشن ریختم روش و بسیار با کیفیته. در ضمن خیلی هم باکلاس و خوش دست و قیافست مخصوصا زردش که تو چشه و تو فامیل هر کی دید کف بر شد مخصوصا کسایی که اپل داشتن. عالیه…

  13. من اگه قرار باشه موبایل نو بخرم حتما قبلت میخرم و از بین فبلت ها به نظرم دو بخش مهم برای مقایسه هست سخت افزار و نرم افزار که تو سخت افزار الان همه تقریبا شبیه هم هست. ولی تو بخش نرم افزار note 3 با اختلاف زیاد اوله

    1. ضد سامسونگی؟!
      عزیز دل من شما فرض بگیر این سایت ضد سامسونگی،کسایی که رای دادن و 1520 رو برتر دونستن چی؟! اونام ضد سامسونگی؟!
      چرا به نظر بقیه دوستان لحترام نمیذارید و فقط سعی دارید گجت یا برندی رو که ازش استفاده میکنید رو برتر بدونید؟
      به شما پیشنهاد میدم بری سایت GSM.iR تا از جنس بدنه و طراحی سامسونگ تعریف کنه تا شما خوب کیف کنی،چرا اینجا میای؟!

      1. خبر نداری داداش.سامسونگ که شما ازش بد میگی به ضعف هاش نباخت.هر کی طرفدار سونی و اچ تی سی و نوکیا و هر برند دیگه ای بود به نوکیا رای دادن نه به خاطر اینکه نوکیاس به خاطر این که طرف مقابلش سامسونگه و گرنه نوکیا چیز خاصی نسبت به سامسونگ نداره و سامسونگ هم چیز خاصی نسبت به نوکیا هر کدوم خوبی و بدی خودشونو دارن.
        و دیگر اینکه چرا یره این سایت که شما گفته بره تمام سایت های خارجی رو نگاه کنه تا متوجه از لحاظ نرم افزاری و همچنین قلم استایلوس هیچ رقیبی برای سامسونگ نیست.علت روونی وینفون هم اینه که این رابط کاربری هیچ چیز گرافیکی نداره و متنش هم بسیار بسته است برعکس اندروید که متن بازه و شما بازیها رو مجانی دانلود میکنی میریزی روش حالا شما برو 4 دلار بده همون بازی رو از استور بگیر حالشو ببر

      2. امیررضا اقبالدوست

        آروم باش!
        من خودم به 1520 رای دادم بابا کجای کاری!
        10 تا نوت رو به یه 1520 ترجیح نمیدم داداش!

    2. دوست عزیز تنها سایتی که توی ایران من دیدم . در مورد گجت ها مقایسه عادلانه انجام میشه همین سایته (ای تی رسان) اگر میخوای از سامسونگ تعریف الکی بشنوی برو به جی اس ام سر بزن و دلت را خوش کن . سایت جی اس ام وقتی نظرت را تایید میکنند که از پلاستیک تعریف کنی .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH