دوربین گلکسی S20 الترا

دوربین تلفن پرچمدار سامسونگ گلکسی S20 الترا در رتبه ششم جدول DxOMark قرار گرفت

سرانجام، وب‌سایت DxOMark، دوربین اسمارت‌فون پرچمدار سامسونگ گلکسی S20 الترا را مورد بررسی کامل قرار داد و نتایج آن را هم منتشر کرد. البته، این تاخیر در بررسی یک مورد مثبت برای سامسونگ به حساب می‌آید. زیرا این شرکت از ماه مارس تاکنون به منظور رفع اشکالات دوربین آپدیت‌های نرم‌افزاری متعددی را عرضه کرده بود.

دوربین گلکسی S20 الترا سامسونگ با کسب 132 امتیاز در بخش عکاسی و 102 امتیاز در بخش فیلمبرداری، به طور میانگین 122 امتیاز دریافت کرد. در نتیجه، دوربین پرچمدار جدید سامسونگ به صورت مشترک با تلفن آنر V30 پرو در رتبه ششم جدول برترین‌های DxOMark قرار گرفته است.

متخصصان این وب‌سایت دوربین تلفن سامسونگ را در بخش‌هایی مانند رنگ‌های زنده، دامنه داینامیک بالا و کنترل عالی نویز مورد ستایش قرار دادند. دوربین التراواید هم در میان همرده‌های خود یکی از برترین‌ها حساب می‌آید.

البته، دوربین گوشی جدید سامسونگ در برخی از موارد مورد انتظار ما نبود. عملکرد فوکس خودکار در محیط‌های کم‌نور در مقایسه با سایر رقبا ضعیف است. البته، سنسور 108 مگاپیکسل این تلفن در مقایسه با دوربین 12 مگاپیکسل گلکسی S20 از قابلیت فوکوس خودکار دوگانه استفاده می‌کند، اما عملکرد آن پایین‌تر از حد انتظار بود.

هرچند، دامنه داینامیک دوربین گسترده بود، اما عملکرد آن به اندازه دوربین گوشی هواوی پی 40 پرو خوب نیست. دوربین گلکسی S20 الترا در بخش تیزی گوشه‌های عناصر تصویر هم کمی ضعیف‌تر از شیائومی می 10 پرو عمل می‌کند. در پایان، می‌توان گفت که زوم دوربین دستگاه نیز عملکرد قابل قبولی دارد.

شما می‌توانید بررسی ویدیویی کامل دوربین پرچمدار سامسونگ را مشاهده کنید و ما را از نظرات خود درباره دوربین این گوشی آگاه کنید.

1 در مورد “دوربین تلفن پرچمدار سامسونگ گلکسی S20 الترا در رتبه ششم جدول DxOMark قرار گرفت”

  1. با اینکه از گوشی های سامسونگ و خود اسم سامسونگ خوشم نمی آید ولی به هیچ وجه امتیاز دهی کاملا مغرضانه DXO را قبول ندارم

    4
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH