تلویزیون هوشمند هواوی Smart Screen V55i با نمایشگر 55 اینچی 4K و دوربین پاپ‌آپ معرفی شد

هواوی در جریان معرفی سری نوا 7 از تعدادی محصول دیگر نیز رونمایی کرد. یکی از آن‌ها تلویزیون هوشمند جدیدی به نام هواوی Smart Screen V55i بود.

هواوی Smart Screen V55i دارای یک پنل ۵۵ اینچی سه‌لبه بدون‌حاشیه LCD با رزولوشن 4K است. نمایشگر آن، ۹۰ درصد از محدوده رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از فناوری جبران حرکت MEMC پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون هوشمند جدید هواوی مجهز به چیپست هوشمند Honghu بوده و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. چیپست آن دارای هسته پردازشی شامل دو هسته Cortex-A73 و دو هسته Cortex-A53 است. این تراشه از پردازده گرافیکی چهارهسته‌ای Mali-G51 استفاده می‌کند.

تلویزیون هوشمند V55i همچنین دارای یک سیستم هوشمند صوتی و ۸ اسپیکر است. حفره صوتی بزرگ 2.4L آن، تجربه صوتی غرق‌شونده‌ای را فراهم می‌کند. قابلیت مهم هواوی V55i این است که می‌تواند به‌عنوان یک مرکز کنترل هوشمند خانگی نیز عمل کند و گجت‌های هوشمند خانگی را با صدا کنترل نماید. این تلویزیون همچنین از سوال‌های صوتی پشتیبانی کرده و می‌تواند به عنوان یک بورد پیام خانگی در کنار سایر کاربردها عمل کند.

هواوی Smart Screen V55i همچنین مجهز به یک دوربین low-light با طراحی پاپ‌آپ است. این دوربین از تماس‌های ویدیویی چندنفره رایگان با رزولوشن 1080P HD و تاخیرهای کم پشتیبانی می‌کند. هواوی می‌گوید که این دوربین می‌تواند ویدیوهای عالی در شرایط نوری کم ضبط کند. مکانیسم کشویی خودکار آن تضمین می‌کند که دوربین در مواقعی که استفاده نمی‌شود به‌طور اتوماتیک مخفی شده و به نحو موثری امنیت کاربر را حفظ می‌کند. این دوربین همچنین دارای قابلیت‌های هوشمندی مانند قفل پرتره هوشمند، تشخیص چهره و تشخیص فاصله است.

تلویزیون هوشمند جدید هواوی همچنین یک قابلیت تناسب اندام هوش مصنوعی دارد که تنها با گفتن جمله “I want to exercise” باز می‌شود. این قابلیت با پشتیبانی از دوربین هوش مصنوعی می‌تواند به کاربر کمک کند تا هماهنگی حرکت‌های تناسب اندام خود را تشخیص دهد. تکنولوژی تشخیص هوشمند حرکات بدن تلویزیون می‌تواند حالت‌های قرارگیری نادرست را در هر زمان شناسایی کرده و کار تناسب اندام را سالم‌تر و موثرتر کند.

قابلیت جالب دیگر تلویزیون V55i، کراس-اسکرین هوشمند است. این تلویزیون از پروجکشن دوگانه گوشی موبایل  روی نمایشگر پشتیبانی می‌کند و از این طریق شما می‌توانید محتواهای دو گوشی موبایل مختلف را همزمان روی نمایشگر تلویزیون نمایش دهید. شما همچنین می‌توانید محتوای یک گوشی موبایل را روی نمایشگر پروجکت کنید. ضمن اینکه شما این امکان را دارید که از اسمارت‌فون خود برای کنترل تلویزیون استفاده نمایید. تلویزیون هوشمند جدید هواوی دارای اپلیکیشن‌ها و محتواهای متنوعی نیز است.

قیمت و نحوه عرضه این تلویزیون هنوز اعلام نشده است.

2 در مورد “تلویزیون هوشمند هواوی Smart Screen V55i با نمایشگر 55 اینچی 4K و دوربین پاپ‌آپ معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH