معرفی و دانلود برنامه اینستاگرام، تاریخچه تا ترفند

این روز ها کم تر کسی است که زمانی از روز خود را در شبکه های اجتماعی مشغول نباشد که در صدر این شبکه های اجتماعی می توان از اینستاگرام یاد کرد. با اطمینان بسیار بالایی شما می توانید هر کدام از دوستان دوران کودکی خود را در Instagram پیدا کنید و می توان گفت که هر کسی با هر سن و سالی و یا حتی هر کسب و کار و شرکتی در این شبکه اجتماعی اکانت مخصوص به خود را دارد٬ حال در این بین برخی از اکانت ها دارای فعالیت زیاد و برخی دیگر فعالیتی کم تر دارند. دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید برای دفعه اول در سال ۲۰۱۰ در مارکت های رسمی ارائه شد و تا سال ۲۰۱۲ توانست ۱۰۰ میلیون کاربر را جذب کند و از ان به بعد تا سال ۲۰۱۸ تقریبا هر ۲ سال تعداد کاربران Instagram سه برابر شد.

تاریخچه و ترفند های اپلیکیشن اینستاگرام

در این مقاله ما قصد داریم تا چند ترفند اساسی برای بهتر استفاده کردن از این شبکه اجتماعی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم اما قبل از هر چیز به شما پیشنهاد می دهیم اگر در این برنامه اکانتی برای خود ندارید ابتدا دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید و یا ایفون را انجام دهید سپس اکانتی در این شبکه اجتماعی بسازید و از ان لذت ببرید چرا که در شرایط فعلی از شبکه های اجتماعی مانند Instagram تنها نمی توان به عنوان ابزاری برای اطلاع از دوستان و ارتباط با انها یاد کرد٬ بلکه شبکه های این چنینی ابزار های برای یادگیری مطالب جدید٬ اطلاع از جدید ترین اخبار٬ بهبود کیفیت زندگی٬ پیگیری مطالب جذاب و … نیز هستند اما هرگز نباید از ابزار هایی این چنینی به روش غلط و بیش از اندازه استفاده کرد چرا که در عین حال که می توانند در پیشرفت ما کمک کنند نیز می توانند ما را از زندگی حقیقی و مسئولیت های اساسی زندگیمان نیز دور کنند.

اگر شما صفحه ای کاری و یا خبری را در اینستاگرام دنبال می کنید که مطالبی که قرار می دهد برایتان مهم است پس قطعا دوست دارین جزو اولین نفر هایی باشید که از قرار دادن پست و یا استوری انها مطلع شوید و یا ممکن است شخصی خاصی را در اینستاگرام فالو کرده باشید که دوست دارید جزو اولین نفر هایی باشید که عکس های او را لایک می کنید و یا استوری هایش را می بینید٬ Instagram برای چنین شرایطی راهکاری را مقابل شما قرار داده است. وارد پروفایل مورد نظر کنید در اینستاگرام شوید٬ در بالا سمت راست پروفایل هر کسی یک دکمه به صورت ۳ نقطه وجو دارد که با استفاده از ان می توانید تنظیمات مربوط به ان اکانت را انجام دهید. گزینه اخر این تنظیمات Turn on Notifications می باشد که با استفاده از ان می توانید نوتیفیکشن خود را برای مطلع شدن از پست ها٬ استوری ها و یا هر دوی انها را روشن کنید.

دانلود برنامه اینستاگرام

اگر قصد دارید مروری بر خاطرات خود از زمان دانلود برنامه اینستاگرام فارسی و ساخت اکانت داشته باشید نیز این امکان برای شما فراهم است. شما می توانید در مدت کوتاهی تمامی عکس هایی که تا به حال لایک کرده اید را به صورت یکجا مشاهده کنید و خاطرات خود را به سرعت مرور کنید که این نیز بسیار ساده است و تنها لازم است که وارد پروفایل شخصی خودتان شوید سپس بر روی گزینه Option کلیک کنید در این قسمت منویی برای شما باز می شود که می توانید تمام تنظیمات مربوط به اکانت خود را انجام دهید که در میان این گزینه ها و در اواخر انها گزینه ای وجود دارد به نام Posts You’ve Liked به معنای پست هایی که شما لایک کرده اید٬ اگر بر روی ان کلیک کنید تمامی پست هایی که تا به حال شما لایک کرده اید به شما نمایش داده می شود و می توانید از خاطرات گذشته خود لذت ببرید ولی اگر در میان این پست ها در برنامه Instagram پستی بود که هم اکنون از لایک کردن ان پشیمان هستید به راحتی می توان با کیلک کردن بر روی قلب پایین ان پست ان را Unlile کنید و لایک خود را از ان پست بردارید و خیالتان نیز راحت باشد که شخصی که پست او را انلایک کرده اید نیز٬ از این عمل شما مطلع نخواهد شد.

دانلود برنامه Instagram برای موبایل

اگر پستی برای شما مهم است و می خواهید ان را به صورت جداگانه ذخیره کنید و یا در حال حاضر زمان مطالعه و یا مشاهده ان پست را ندارید نیز باز مشکلی وجود ندارد و شما می توانید البومی از این پست ها و به صورت جداگانه و حتی با دسته بندی دلخواه برای خود بسازی و تنها لازم است که بر روی گزینه پایین و سمت راست ان پست که علامت Bookmark کردن است کلیک کنید٬ با این کار این پست در قسمت Saved اکانت اینستاگرام شما ذخیره خواهد شد. شما می توانید برای مشاهده این پست های Save شده خود به پروفایل خود مراجعه کنید و در بالا سمت راست پروفایل خود کلیک کنید و مشاهده می کنید که یکی از گزینه های نمایش داده شده به شما گزینه Saved می باشد با کلیک بر روی ان به تمامی این پست ها دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید از همین قسم در برنامه اینستاگرام برای خود یک مجموعه از پست های مورد نظر خود بسازید به عنوان مثال می توانید مجموعه ای از پست های کاری را در یک Collection و پست های اطلاعات عمومی را در Collection دیگر ذخیره کنید.

مهمترین ترفند های Instagram

اگر در اینستاگرام شما اکانت و یا هشتکی را جستجو کنید٬ این جستجو بر روی گوشی شما ذخیره می شود و می توانید در اینده بدون نیاز به تایپ کردن ان تنها بر روی پیشنهاد شده ها در قسمت جستجو اینستاگرام به نتایج سابق دسترسی داشته باشید اما اگر بنا به هر دلیلی علاقه ای ندارید تا این جستجو شما در برنامه Instagram ذخیره شود می توانید ان را به راحتی پاک کنید. برای این کار نیز نیاز است تا در ابتدا وارد پروفایل خود شوید و بر روی همان ۳ نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و سپس بر بروی گزینه Setting که در انتها گزینه ها و در پایین نمایش داده می شود کلیک کنید. در اینجا تعداد زیادی گزینه برای تنظیمات کاربری به شما نمایش داده می شود اما شما ما الان قصد پاک کردن تاریخچه جستجو را داریم که برای این کار باید بر روی گزینه Clear Search History کلیک کنیم٬ برای انجام این کار برنامه اینستاگرام یک بار از شما تایید می خواهد که بعد از تایید کردن ان تاریخچه جستجو شما پاک می شود.

دانلود برنامه اینستاگرام فارسی

در این مقاله ما تنها اشاره ای کوتاه به دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید و ایفون کردیم٬‌ کمی در رابطه با تاریخچه برنامه Instagram صحبت کردیم و به تعدادی از ترفند های ساده اما کاربردی این شبکه اجتماعی محبوب اشاره کردیم. اگر با کار کردن با این برنامه به دلیل انگلیسی بودن ان نیز مشکل دارید به راحتی می توانید با دانلود برنامه اینستاگرام فارسی برای گوشی موبایل خود از این برنامه به زبان فارسی نیز استفاده کنید که می توانید اخرین نسخه ان را از سایت ایزی پی سی دانلود و نصب کنید پس اگر در Instagram اکانت ندارید معطل نکنید و ان را نصب کنید٬ اکانت خود را بسازید و از مزایایی که این شبکه اجتماعی می تواند برای کاربران خود فراهم کند استفاده کنید٬‌ البته فراموش نکنید در کنار استفاده از تمامی شبکه های اجتماعی باید به نحوه استفاده از انها نیز توجهی ویژه شود در غیر این صورت قطعا ضرر انها بیشتر از منافعشان خواهد بود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH