طراحی گلکسی Fold 2

طراحی خیره کننده گلکسی Fold 2 همان چیزی است که می‌خواهیم!

بزرگترین تغییر دومین گوشی تاشو سامسونگ چیست؟ بزرگ‌ترین تغییر، نمایشگر بزرگ 6.23 اینچی در سامسونگ گلکسی Fold 2 است، که یک قدم بالاتر از پنل شیب‌دار 4.6 اینچی در گلکسی Fold اصلی است. در حقیقت، نمایشگر اولین گوشی تاشو سامسونگ آنقدر کوچک بود که استفاده از آن برای تایپ تقریبا غیرممکن بود. رندرهایی که اخیرا فاش شده‌اند، ظاهر زیبایی را نشان می‌دهند که توسط بنجامین گسکین طراحی شده است. این رندرها از طراحی گلکسی Fold 2 برای اولین بار توسط سایت 91Mobiles منتشر شدند.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، گلکسی Fold 2 دارای یک نمایشگر تقریبا تمام صفحه (با توجه به سوراخ پانچ دوربین) است. ظاهراً این صفحه نمایش محدود به نرخ تجدید 60 هرتز است. نرخ تجدید صفحه نمایش داخلی به 120 هرتز ارتقا یافته است که با سری گلکسی S20 سامسونگ مطابقت دارد. بله درست است! در اینجا باید انتظار داشته باشید که اندازه آن نیز از 7.3 اینچ به 7.6 اینچ تغییر کرده باشد.

جدیدترین شایعات گلکسی Fold 2 می‌گویند که این دستگاه از S Pen پشتیبانی نمی‌کند و این عملکرد برای گلکسی Note 20 محفوظ خواهد بود که خب به نوعی افتضاح است. با این حال، رندرها شامل یک S Pen در سمت راست هر دو تصویر بسته و باز از Fold 2 هستند! ما همچنین شنیده‌ایم که سیستم دوربین گلکسی Fold 2 همانند گلکسی S20 Plus خواهد بود و خب در این خصوص شکایتی نداریم! با این حال ما فکر نمی‌کنیم که این اسمارت فون قابلیت قدرتمند Space Zoom را از گلکسی S20 Ultra به ارث برده باشد.

فعلا باید با رندرهایی که از طراحی گلکسی Fold 2 منتشر شده، سر کنیم. انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی Fold 2 و Note 20 در یک رویداد تابستانی، احتمالاً در اواخر ماه ژوئیه یا اوایل اوت عرضه شوند. اما خب، باید دید که آیا ویروس همه گیر کرونا بر برنامه‌های شرکت سامسونگ نیز تاثیری می‌گذارد یا خیر. طبق گزارش‌ها، به علت این شرایط قرنطینه تولید انبوه آیفون 12 یک ماه به تعویق افتاده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH