ورژن جدید هواوی پی اسمارت به همراه اپلیکیشن‌های گوگلی روانه بازار خواهد شد

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط وبسایت WinFuture منتشر شده است؛ شرکت هواوی تصمیم گرفته تا ورژن جدیدی از هندست پی اسمارت خود را تولید نماید. امکانات و ویژگی‌های این محصول چندان هیجان‌انگیز نیست و ورژن جدید پی اسمارت در طیف محصولات میان‌رده روبه پایین طبقه‌بندی می‌شود. موضوع جالب‌توجه این‌که بر اساس ادعای گزارش، هواوی قصد دارد این اسمارت‌فون را همراه با اپلیکیشن‌های گوگلی روانه بازار کند.

به بیان واضح‌تر کمپانی‌های آمریکایی کماکان مجاز به داد و ستد با شرکت چینی هواوی نیستند. دلیل چنین وضعیتی این است که حدودا 1 سال پیش دولت دونالد ترامپ؛ رئیس‌جمهور ایالات‌متحده اقدام به راه‌اندازی جنگ تجاری تمام‌عیار علیه دولت چین کرد و به‌دنبال آن نام هواوی به لیست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا منتقل شد. از آن زمان به بعد کمپانی چینی چندین محصول مختلف از برندهای هواوی و آنر را عرضه نمود که البته تمامی آن‌ها فاقد اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های شرکت گوگل بودند.

به گفته وبسایت WinFuture، مشخصه متمایزکننده گوشی پی اسمارت از سایر هندست‌ها این است که گجت مذکور در واقع دستگاهی قدیمی با یک قاب جدید خواهد بود. این هندست کماکان همانند نسل قبلی خود از تراشه 8 هسته‌ای های‌سیلیکون کایرین 710F (شامل 4 هسته کورتکس A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته کورتکس A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز). دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و  باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

وجه تمایز ورژن جدید پی اسمارت با هندست نسل پیشین این است که مدل جدید همراه با یک نمایشگر 6.21 اینچی LCD با رزولوشن 2340×1080 پیکسل، 4 گیگابایت رم (در عوض 3 گیگابایت) و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی (در عوض 64 گیگابایت) روانه بازار می‌شود. این هندست کماکان با سیستم‌عامل اندروید 9.0 پای و رابط کاربری EMUI 9.1 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها این محصول در بازه قیمتی 200 تا 220 یورویی به فروش خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH