تصاویر زنده اسمارت‌فون ال‌جی Velvet منتشر شد

امسال کمپانی ال‌جی برای عرضه اسمارت‌فون Velvet به روش‌های جذاب و قدیمی خود رجوع نموده است. این پدیده بدان معناست که تاکنون بارها شاهد معرفی اولیه چنین دستگاهی بوده‌ایم و بر اساس برنامه‌ریزی زمانی، رونمایی رسمی و نهایی از این محصول نیز در روز 7 مه انجام خواهد شد. عرضه ال‌جی Velvet احتمالا از روز 15 مه آغاز می‌شود؛ اما اکنون چندین تصویر زنده نه‌چندان واضح از گوشی از مرزهای کشور کره به بیرون درز کرده است.

تصاویر زنده ال‌جی Velvet

تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده مدل‌های رنگی سفید براق و مشکی براق به‌همراه نمایی از قسمت‌های داخلی گوشی هستند. منبع انتشاردهنده تصاویر دستگاه تصمیم گرفته تا پنل شیشه‌ای پشتی اسمارت‌فون را از جای خود خارج نموده و سیم‌پیچ مربوط به شارژ بی‌سیم و باتری تعبیه شده در قسمت زیرین آن را به معرض نمایش بگذارد. همچنین با بررسی قسمت داخلی گوشی، نمایی از برد منطقی دستگاه همراه با ماژول دوربین پشتی سه‌گانه را مشاهده خواهیم کرد.

دوربین پشتی سه‌گانه در اسمارت‌فون ال‌جی Velvet شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی خواهد بود. توان پردازشی هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 765G تامین می‌شود. همچنین ال‌جی Velvet از یک نمایشگر 6.8 اینچی با نسبت ابعاد 20.5:9 و یک باتری با ظرفیت 4300 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH