ددینو، اولین سامانه قانونی خرید و اجاره ماینر در ایران

ددینو، به عنوان اولین نمایندگی رسمی آی ماینر در ایران، توانسته است با کسب مجوزهای لازم فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کند.

آی‌ماینر، نخستین و معتبرترین سامانه خرید و اجاره ماینراست که به افراد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دانش فنی و صرف وقت، به استخراج بیت‌کوین و کسب درآمد دلاری بپردازند. حالا برند ددینو با دریافت مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعالیت خود را به عنوان اولین نمایندگی رسمی آی‌ماینر در ایران آغاز کرده است.

بیت‌کوین با ارزش‌ترین و معروف‌ترین ارز دیجیتال است، و از زمان پیدایش آن در سال ۲۰۰۹ تاکنون، قیمت آن از چندین سنت به چندین هزار دلار رسیده است.

قیمت بیت‌کوین علی‌رغم اینکه در نمای کلی نوسان دارد؛ اما نمودار قیمتی آن نشان می‌دهد که در طول یک ماه گذشته، بدون توجه به شیوع کرونا، قیمتش از آستانه ۵ هزار دلار به کانال ۸ هزار دلاری نزدیک می‌شود. برخی تحلیل‌گران این حوزه نظیر جان مک‌آٰفی پیش‌بینی‌های بسیار خوشبینانه‌ای از قیمت بیت‌کوین دارند. صاحب کمپانی مک‌آفی معتقد است که قیمت این رمزارز تا پایان سال ۲۰۲۰ به رقم سرسام آور ۱ میلیون دلار خواهد رسید؛ یعنی بیش از ۱۰۰ برابر قیمت کنونی!

حتی اگر ۱۰ درصد از این پیش‌بینی هم صحیح باشد؛ یعنی اگر قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار برسد،‌ سرمایه‌گذاری در بیت کوین در سال ۲۰۲۰ می‌تواند سرمایه شما را ۱۰ برابر کند. حالا سوال مهمتر این است که آیا در ایران مرجعی معتبر و دارای مجوزهای قانونی وجود که بتوان به راحتی ماینر اجاره کرد و به استخراج بیت‌کوین پرداخت؟

اجاره و خرید ماینر در ددینو چگونه است؟

شما در حساب کاربری خود به لیست بلند بالایی از ماینرها دسترسی دارید که می‌توانید انتخاب کنید که آن‌ها را بخرید یا اجاره کنید. ضریب اطمینان سیستم ددینو به قدری بالا است که تمام اطلاعاتی که برای انتخاب درست ماینر نیاز دارید را در اختیار شما خواهد گذاشت.

در روش خرید ماینر از فروشگاه dedino می‌توانید به هر تعداد که علاقه‌مند هستید اقدام به خرید نمایید؛ ولی در روش اجاره ماینر تنها اجازه اجاره یک ماینر دارید و مبلغ اجاره نیز صرف هزینه تعمیر، نگهداری و مراقبت از ماینرها خواهد شد. پس از افتتاح شعبه کرج این شرکت نیز امکان میزبانی ماینر‌های خریداری شده در فارم ددینو وجود خواهد داشت.

شما می‌توانید با جستجو در اینترنت به فهرستی از ماینرهای مختلف با توجه به نسبت سوددهی آن‌ها دست پیدا کنید و با آگاهی کامل از بین ماینرهای موجود در ددینو، بهترین انتخاب را داشته باشید.

علاوه بر خرید ماینر، می‌توانید به صورت یک ساله یا حتی یک روزه ماینر مورد نظر خود را اجاره کرده و به استخراج بیت‌کوین مشغول شوید. برای اطمینان از این موضوع می‌توانید تصویر زیر را مشاهده کنید.

رقبای ددینو در ایران به اجاره ماینر به صورت ماهانه و سالانه می‌پردازند و اجاره حتی به صورت روزانه یکی از برتری‌های ددینو نسبت به سایرین است.

ددینو به دلیل پشتیبانی مالی قوی که دارد این تضمین را به کاربر می‌دهد تا هر زمانی که اراده کرد سرمایه‌گذاری خود را لغو کنند و به صورت ریالی یا به صورت بیت‌کوین مبلغ خود را دریافت کند. همچنین در بخش امور مالی می‌توانید به صورت ریالی و یا بیت کوین، سود خود را دریافت کنید.

شما در ددینو مشتری ماینر فیزیکی می‌شوید و هر وقت از شبانه‌روز می‌توانید میزان ارز استخراج شده خود را مشاهده کنید.

ذکر این نکته ضروری است که تمایز ددینو نسبت به دیگر رقبا در این است که امکان بازدید حضوری برای صاحبان ماینر را فراهم کرده و آن‌ها می‌توانند به مدت نیم ساعت در هفته از ماینر خود بازدید کرده و فرایند استخراج ماینر خود را بررسی کنند و به زودی با افتتاح شعبه کرج این شرکت امکان دسترسی به فارم این برند معتبر وجود خواهد داشت.

ددینو اولین اجاره ماینر در ایران با مجوز رسمی از وزارت صمت

برند ددینو با نمایندگی رسمی از معتبرترین شرکت اجاره ماینر یعنی آی‌ماینر (IMiner)، متعلق به شرکت افرند شید مهر (با محدودیت)، در تاریخ ۱۳۹۸/۷/۲ با شناسه ملی ۱۴۰۰۸۶۴۱۶۲۷ و شماره ثبت ۵۴۷۶۹۹، در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت به ثبت رسیده و آگهی تاسیس آن در روزنامه‌های رسمی کشور ۱۴۸۱۸۷۰۱ است.

ددینو اولین شرکت خرید و اجاره ماینر در ایران است که موفق به اخذ مجوز رسمی از وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) شده است و همین سندی بر اعتبار بالای این برند خوشنام و مطمئن دارد.

می‌توانید برای اطمینان از تمامی مطالب گفته شده، یک ساعت به صورت رایگان از تمامی خدمات ددینو به آدرس https://dedino.ir/ استفاده کرده و پس از تائید، اقدام به خرید یا اجاره ماینر نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH