گلکسی زد فلیپ 2 احتمالا سه‌دوربینه و با صفحه‌نمایش بزرگتری معرفی خواهد شد

گلکسی زد فلیپ 2 با دوربین سه‌گانه معرفی خواهد شد

ماه پیش، پس از عرضه اولیه گلکسی زد فلیپ، در فروشگاه‌های برخی کشورها از جمله آمریکا، فرانسه، سوئیس، امارات و روسیه موجودی این دستگاه در همان روزهای ابتدایی به‌اتمام رسید. فروش زد فلیپ تا آخر ماه‌ مارس در کره‌جنوبی به تنهایی از مرز صدهزار عدد عبور کرد. اما با وقوع پاندمی ویروس کرونا، احتمال کمی وجود دارد این گوشی بتواند فروش روزافزون خود را حفظ کند. اما داده‌های بدست آمده نشان می‌دهند استقبال کاربران از زد فلیپ به‌مراتب بیشتر از گلکسی فولد بوده‌ است. به‌گفته سایت Let’s Go Digital، گلکسی زد فلیپ 2 تغییرات اساسی را به چشم می‌بیند که آنرا بسیار محبوب‌تر از نسخه قبلی خود خواهد کرد.

این وبسایت دو طرح اولیه از این دستگاه را به نمایش گذاشت. با وجود اینکه در هردو طرح زدفلیپ جدید سه دوربین وجود دارد، قرارگیری آنها نسبت به یکدیگر متفاوت است. طرح اول بسیار شبیه به زد فلیپ کنونی‌است بااین تفاوت که در نسخه جدید، با افزوده‌شدن سومین سنسور دوربین، نمایشگر پشتی آن ازقبل نیز کوچک‌تر شده است. ظاهرا سامسونگ معتقد است وجود سه‌دوربین در این دستگاه، مهمتر از نمایشگر خارجی آن است.

اما طرح دوم به سامسونگ اجازه می‌دهد تا دوربین سوم را بدون هیچ کم‌وکاستی به زد فلیپ اضافه کند. سنسورهای دوربین دراین طرح بصورت عمودی کنارهم قرار گرفته‌اند و فلاش LED نیز در مجاورت آنها جای گرفته‌است. این شیوه طراحی، فضایی را حتی برای بزرگترشدن صفحه‌نمایش خارجی مهیا می‌کند.

اگر سامسونگ این طرح را عملی‌کند، نمایشگر جلویی دستگاه فواید بیشتری نسبت به‌قبل خواهد داشت. اندازه این صفحه‌نمایش در گلکسی زد فلیپ کنونی 1.1 اینچ اندازه‌گیری شده‌است و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا خلاصه‌ای از نوتیفیکیشن‌های دریافتی را روی آن تماشا کنند. درهرصورت، این نمایشگر آن‌گونه که باید کاربردی نیست و از نظر بسیاری از کارشناسان جای بهبود دارد.

انتشار این طرح‌ها بدان معنا نیست که سامسونگ دقیقا از آنها استفاده خواهد کرد. درواقع، زمان زیادی از عرضه نسخه‌اول این گوشی‎‌تاشو نمی‌گذرد وصحبت درباره طراحی نسخه بعدی آن که احتمالا فوریه سال بعد معرفی می‌شود، درحد حدس و گمان است. اما به‌احتمال زیاد قبل از آن، سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 5G رونمایی خواهد کرد.

طرح‌های اولیه گلکسی زد فلیپ 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH