خرید ساده سهام دولتی با اپلیکیشن 724

از امروز در اپلیکیشن 724 خرید سهام دولت تا سقف ۲۰ میلیون ریال با ۲۰ درصد تخفیف در قالب طرح پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم تنها با ثبت کد ملی و بدون مراجعه حضوری برای تمام ایرانیان فراهم شد.

با  نصب اپلیکیشن 724  شما هم می‌توانید در راستای طرح جدید وزارت اقتصاد به نمایندگی از دولت، باقیمانده سهام بانک‌های ملت، تجارت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را با خیال راحت از یکی از اپلیکیشن‌های پرداختی بانک سامان ، خریداری ‌کنید.

مطابق طرح اعلام شده، از طریق پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) “واسطه‌گری مالی یکم” به سادگی و بدون حضور افراد، فرصت مناسبی برای همه مردم ایران فراهم است تا با سرمایه‌گذاری در سهام معتبرترین شرکت‌های دولتی، در اقتصاد کلان کشور شریک شوند. دسترسی ساده مردم ایران به بازار سرمایه و رویارویی با تاثیرات مثبت این سرمایه‌گذاری به ایرانیان کمک می‌کند تا در رشد بازار شریک و از سودهای آن بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن 724 این راه دسترسی را ساده کرده است و مردم علاقمند به سرمایه‌گذاری در این اتفاق بزرگ اقتصادی کشور می‌توانند به سادگی و با لمس گزینه عرضه سهام دولت در اپلیکیشن 724 سهام ارائه شده را بدون نیاز به کد بورسی و تنها با وارد کردن کد ملی با خیال راحت و مطمئن بخرند و در روزهای نگران‌کننده شیوع ویروس کرونا بدون خروج از منزل برای اندوخته‌های خود سرمایه‌گذاری مناسب کنند.

این پذیره‌نویسی از روز 14 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری بدون محدودیت سن برای همه مردم ایران انجام می‌شود و داوطلبان فقط با ارائه کد ملی و مشخصات فردی و بانکی خود ثبت‌نام را در گزینه عرضه سهام دولت اپلیکیشن 724 انجام می‌دهند، پیشنهاد می شود، متقاضیان پس از ثبت درخواست خود به تدریج در دو ماهه آینده و در فرصت مناسب با مراجعه به سامانه سجام کد بورسی خود را دریافت کنند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH