اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین سونی اکسپریا II 10 را ببینید

بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره سونی اکسپریا II 10 آماده عرضه شده است. این گوشی ابتدا در تایوان قابل دسترس خواهد بود (از تاریخ ۲۰ می) و احتمالا به‌زودی روانه بازار اروپا هم خواهد شد (سایت رسمی سونی برای این گوشی دکمه خرید را گذاشته، اما فعلا مشتریان را به جایی هدایت نمی‌کند).

حالا اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین اکسپریا II 10 منتشر شده که در زیر مشاهده می‌کنید. این هندست برخلاف مدل قبلی خود، دارای دوربین سه‌گانه مناسبی شامل لنزهای واید، اولتراواید و تله‌فوتو با رزولوشن ۱۲، ۸ و ۸ مگاپیکسل است، ولی با این‌حال نباید انتظار همان کیفیت تصاویر اکسپریا II 1 را از آن داشته باشید. البته نباید فراموش کنیم که اکسپریا II 10 بهبودهای بزرگی نسبت به اکسپریا 10 اصلی داشته است.

تصاویر زیر توسط دوربین‌های مختلف گوشی از یک صحنه ثابت گرفته شده‌اند که تفاوت میدان دید آن‌ها را نشان می‌دهد:

تصویر بعدی، تست حالت شب دوربین است:

اکسپریا II 10 دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که تصویر ثبت‌شده با آن را در زیر می‌بینید:

دستگاهایی که در تایوان عرضه خواهند شد دارای دو رنگ جدید آبی و سبز خواهند بود. هنوز معلوم نیست که آیا این رنگ‌ها در اروپا هم ارایه خواهند شد یا نه؛ اما خیلی‌ها امیدواریم که این‌گونه بشود، چراکه سونی تابه‌حال فقط رنگ‌های مشکی و سفید اکسپریا II 10 را به نمایش گذاشته است.

زمان عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست، اما سونی رسما قیمت‌های آن را در اروپا اعلام کرده است: ۳۲۰ پوند در انگلیس و ۳۷۰ یورو در بقیه کشورهایی اروپا.

1 در مورد “اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین سونی اکسپریا II 10 را ببینید”

  1. عالی واقعا دوربین خوبی داره
    تفکیک رنگ و دقت بافت تصویر حرف نداره خصوصا عکس شبش نور دهی خوبی داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH