اپلیکیشن Google Lens

قابلیت جدید اپلیکیشن Google Lens امکان شنیدن تلفظ کلمات و جملات را فراهم می‌کند

قابلیت جدید اپلیکیشن Google Lens این امکان را به شما می‌دهد تا یک کلمه و یا یک پاراگراف را توسط دوربین تلفن خود اسکن کرده و تلفظ آن را گوش کنید. شاید بسیاری از افراد در دوران قرنطینه مایل به یاد گرفتن زبان جدیدی باشند، اما افرادی مثل من فرصت انجام چنین کاری را ندارند و اپ Google Lens با معرفی قابلیت جدیدی باعث شد که یادگیری زبان برای من کمی راحت‌تر شود. به منظور گوش دادن به تلفظ یک کلمه یا پاراگراف می‌توانید آن‌ها را با دوربین اسکن کرده و گزینه Listen را در اپ انتخاب کنید.

شاید در برخی از موارد نیز ما نمی‌توانیم با کلمه‌ها یا پاراگراف‌ها ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را متوجه شویم، اما ضربه زدن بروی کلمه یا متن مورد نظر، می‌توان آن را در گوگل سرچ کرد و اطلاعات بیشتری را درباره آن فهمید. طبق معمول نیز وب‌سایت ویکی‌پدیا و سایر سایت‌ها به همراه چند ویدیو در نتایج جستجو به نمایش درمی‌آیند.

https://www.namasha.com/v/RxsDqQns

اما اگر دوست ندارید که متن‌های دست‌نویس را به صورت دستی در کامپیوتر خود تایپ کنید، می‌توانید آن‌ها را در آسان‌ترین حالت به کامپیوتر خود منتقل کنید. از مدتی پیش، اپلیکیشن Google Lens توانایی اسکن متون دست‌نویس را داشت و نسخه جدید آن نیز این امکان را به شما می‌دهد که با کپی کردن متن مورد نظر خود در گوشی و وارد شدن به حساب کاربری در مرورگر کروم، آن‌ها را به صورت یک متن تایپ شده دریافت کنید.

https://www.namasha.com/v/vnVDCLkn

قابلیت‌های جدید Google Lens از هم‌اکنون در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته‌اند. اما نسخه iOS آن طی روزهای آتی ویژگی Listen را دریافت خواهد کرد. البته، دو قابلیت دیگر از هم‌اکنون در دسترس کاربران این نسخه قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH