ال‌جی Stylo 6

اولین تصاویر از تلفن جدید ال‌جی Stylo 6 به بیرون درز کرد!

به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی به‌زودی از اسمارت‌فون جدید Stylo 6 رونمایی خواهد کرد. این تلفن به عنوان جانشین گوشی Stylo 5 که در ژوئن سال گذشته میلادی معرفی شده بود، روانه بازار می‌شود. به تازگی نیز تصاویری از رندر‌های مطبوعاتی این گوشی توسط Evan Blass در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی آن را فاش می‌کنند.

ال‌جی Stylo 6

هندست Stylo 6 برخلاف مدل قبلی خود از یک صفحه‌نمایش کامل و حاشیه‌های باریک در قسمت بالا و پایین بهره می‌گیرد. در پشت تلفن یک دوربین سه‌گانه با آرایش افقی مشاهده می‌شود. مدل Stylo 5 از یک دوربین برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو‌ها استفاده می‌کرد. در همین قسمت یک سنسور اثرانگشت برای احراز هویت بایومتریک افراد قرار دارد.

ال‌جی Stylo 6

براساس این رندرها، در سمت راست محصول جدید کره‌ای‌ها یک دکمه پاور و در سمت راست آن شکاف سیم‌کارت به همراه دکمه تنظیم صدا تعبیه شده است. در سمت چپ یک دکمه دیگر هم وجود دارد و ما احتمال می‌دهیم که این دکمه به منظور فراخوانی دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) طراحی شده باشد. در بخش پایینی ال‌جی Stylo 6 یک پورت USB-C به همراه جک 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون اصلی مکالمه، بلندگو و یک شکاف برای قلم رویت می‌شود. در بالای نمایشگر نیز یک میکروفون ثانویه وجود دارد.

رندر منتشر شده توسط Evan Blass، افشاگر معروف، طراحی قلم این تلفن را هم فاش می‌کند.

ال‌جی Stylo 6

تاکنون، هیچ صحبتی درباره زمان معرفی تلفن جدید ال‌جی به میان نیامده است، اما اگر تاریخ نمایش داده شده برروی نمایشگر این تلفن را مدنظر قرار دهیم، می‌توان انتظار داشت که Stylo 6 در تاریخ 18 مه (29 اردیبهشت) به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH