شیائومی Poco F2 Pro

تصاویر و اطلاعات مربوط به تلفن Poco F2 Pro شیائومی فاش شد

شرکت چینی شیائومی در تاریخ 12 ماه مه (23 اردیبهشت) از اسمارت‌فون جدید Poco F2 Pro به عنوان جانشین گوشی Pocophone F1 رونمایی خواهد کرد. با توجه به این که تلفن جدید شیائومی طی ساعات آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود، اطلاعات جدیدی از این تلفن به بیرون درز کرده است. Ishan Agarwal که یکی از مشهورترین و معتبرترین افشاگران حوزه دیجیتال به شمار می‌رود، با انتشار رندر‌های هندست Poco F2 Pro اطلاعات بیشتری درباره رنگ‌بندی و پیکربندی حافظه این تلفن را در اختیار ما قرار داد.

بر این اساس، Poco F2 Pro شیائومی همانند ردمی K30 پرو از طراحی نمایشگر تمام‌صفحه‌ای استفاده می‌کند و در رنگ‌های خاکستری، آبی، بنفش و سبز معرفی خواهد شد. دو گزینه 128 و 256 گیگابایت نیز برای حافظه داخلی تلفن در نظر گرفته شده است.

شیائومی Poco F2 Pro

پیش از این هم نام تلفن جدید شیائومی در لیست فروشگاه آنلاین Gearbest رویت شده بود. این دستگاه به عنوان نسخه اروپایی گوشی ردمی K30 پرو معرفی می‌شود و طبق شایعات منتشر شده، با قیمت 600 یا 650 یورو در بازارهای اروپایی به فروش خواهد رسید. احتمال می‌رود که نسخه 5G این محصول در برخی از بازارهای دیگر به دلیل افزایش قیمت آن عرضه نشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH