حذف اکانت TikTok

چگونه حساب TikTok خود را حذف کنیم؟

برای گشت و گذار در TikTok به یک حساب کاربری نیازی ندارید، اما داشتن یک حساب به شما اجازه می‌دهد سازندگان را دنبال کنید و تجزیه و تحلیل‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی ارائه دهید. متأسفانه داشتن یک حساب کاربری در TikTok به معنای تحویل اطلاعات شخصی است. اگر دیگر طرفدار TikTok نیستید، در اینجا نحوه حذف اکانت TikTok آورده شده است.

برای حذف اکانت TikTok ، با باز کردن برنامه در دستگاه آیفون یا اندرویدتان و ورود به سیستم شروع کنید. از آنجا، برگه “Me” را انتخاب کنید و سپس به سه نقطه عمودی در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید تا به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

از منوی تنظیمات، روی دکمه “Manage My Account” ضربه بزنید.

حذف اکانت TikTok

در منو حرکت کرده و گزینه “Delete Account” را انتخاب کنید.

اگر قبلاً تأیید از طریق اس ام اس را در حساب TikTok خود تنظیم کرده باشید، باید کدی را که از طریق پیام متنی دریافت خواهید کرد وارد کنید. پس از وارد کردن کد صحیح، روی دکمه “Delete Account” ضربه بزنید.

حذف اکانت TikTok

برای تأیید تصمیم‌تان، بر روی دکمه “Delete” ضربه بزنید. قبل از انتقال به صفحه اصلی TikTok اعلانی را مشاهده خواهید کرد که ورود به سیستم به دلیل حذف حساب شما امکان پذیر نیست. وقتی حساب‌تان را حذف می‌کنید، دیگر نمی‌توانید ویدیوهایی را که ارسال کرده‌اید مدیریت کنید. به این ترتیب، اگر می‌خواهید آن‌ها را از شبکه اجتماعی حذف کنید، قبل از حذف حساب، آن فیلم‌ها را حذف کنید. همچنین دسترسی به هر چیزی را که در برنامه خریداری کرده‌اید، مانند سکه‌ها را از دست خواهید داد.

داشتن یک حساب TikTok می‌تواند برای تغییر محتوای مورد نظر و مسدود کردن محتواهایی که از آن متنفر هستید خوب باشد. دلیل حذف حساب شما هر چه باشد، تصمیمی دائمی است. اما خوشبختانه، همیشه می‌توانید در هر لحظه حسابی جدید ایجاد کنید.

منبع: howtogeek

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH