اسمارت‌فون جدید شیائومی ردمی 10X اولین عضو از خانواده ردمی X خواهد بود

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد که شاخه جدیدی در میان اسمارت‌فون‌های سری ردمی به وجود بیاورد. این شاخه، ردمی X نام دارد که پایین‌تر از تلفن‌های پرچمدار سری K قرار دارد. در این میان، تصاویر و اطلاعاتی هم درباره یکی از تلفن‌های این مجموعه با نام ردمی 10X منتشر شده است.

این تلفن و سایر گوشی‌های سری شیائومی ردمی X برای افرادی طراحی شده‌اند که هدف آن‌ها استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در عین مقرون‌به‌صرفه بودن است. به عنوان مثال، تلفن شیائومی ردمی 10X ار اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی به عنوان اولین تلفن سری ردمی (به جز ردمی K) از شبکه همراه 5G پشتیبانی خواهد کرد. تلفن جدید چینی‌ها دارای دو اسلات سیم‌کارت است که هردو آن‌ها توانایی اتصال به شبکه 5G را دارند و از فناوری VoNR نیز پشتیبانی می‌کنند.

اسمارت‌فون ردمی 10X به تراشه جدید Dimensity 820 شرکت مدیاتک مجهز می‌شود. این تراشه در روز گذشته به صورت رسمی معرفی شده بود که عملکرد آن به تراشه‌های پرچمدار نزدیک‌تر است. مدیرکل برند ردمی هم این موضوع را یکی از نقاط قوت تلفن جدید شرکت خود می‌داند.

نتایج اولیه بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که تراشه این گوشی با تلفن‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 رقابت می‌کند. امتیاز این تراشه در بنچمارک AnTuTu بیش از 400.000 است که نشان می‌دهد تراشه جدید مدیاتک به عنوان رقیبی قدرتمند برای تراشه‌ شرکت‌های کوالکام، سامسونگ و هواوی به میدان وارد می‌شود.

ردمی X

میان‌رده جدید شیائومی به همراه سه تلویزیون هوشمند این برند در تاریخ 26 مه (6 خرداد) معرفی خواهد شد. در تصویر زیر می‌توانید تراشه Dimensity 820 مدیاتک را در مقیاس عملکرد با سایر تراشه‌ها مقایسه کنید.

ردمی X

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH