گیفت کارت استور | مرجع خرید گیفت کارت ارزان

گیفت کارت استور مرجع خرید گیفت کارت ارزان در ایران است. در این وب سایت می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت آیتونز اپل در کنار سرویس‌های دیگر نظیر ps4 و ایکس باکس لایو کنید.

گیفت کارت استور بهترین، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش را برای خرید گیفت کارت سرویس‌های مختلف آماده کرده است و به سادگی می‌توانید تمامی گیفت کارت‌های مورد نظر خود را در این وب سایت خریداری کنید.

 خرید گیفت کارت گوگل پلی

اگر از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، خرید گیفت کارت گوگل پلی بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید تمامی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه شده در اندروید را با نسخه اصلی آن‌ها خریداری کنید و دیگر نگران هیچ یک از مشکلات مربوط به اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های کرک شده نباشید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی همچنین امکان فعال سازی سرویس‌ها و اشتراک‌های مختلفی نظیر Google Play Pass را به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از سرویس Google Play Pass می‌توانید به سادگی بسیاری از بازی‌های ارائه شده در سرویس گوگل پلی را با هزینه‌ای بسیار کمتر اجرا کنید. این سرویس همچنین باعث می‌شود تا تبلیغات بازی‌ها حذف شوند و تجربه‌ای عالی از اجرای بازی‌ها داشته باشید.

چگونه اکانت گوگل پلی را با گیفت کارت شارژ کنیم؟

پس از خرید گیفت کارت گوگل پلی از گیفت کارت استور می‌توانید اکانت گوگل پلی خود را به‌آسانی شارژ کنید. برای انجام این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. IP تلفن هوشمند یا تبلت خود را به کشور آمریکا تغییر دهید
  2. وارد بخش تنظیمات شده و در بخش Application Manager گوگل پلی را پیدا کرده و آن را Clear Cache کنید
  3. گوگل پلی را باز کنید
  4. در بخش تنظیمات، گزینه Redeem a code را بزنید
  5. کد گیفت کارت را وارد کنید

اکانت گوگل پلی شما پس از انجام این کار شارژ شده و آماده خرید هر یک از بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های اشتراکی است.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل

خرید گیفت کارت آیتونز اپل امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر از آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و مک استفاده می‌کنید و تصمیم به خرید یکی از نرم افزارها، بازی‌ها یا محتوای چند رسانه‌ای ارائه شده در آیتونز را دارید، می‌توانید با خرید گیفت کارت آیتونز اپل اقدام به شارژ حساب کاربری اپل آیدی خود کرده و پس از آن هر آنچه می‌خواهید را با خیال راحت خریداری کنید.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل همچنین امکان دسترسی به سرویس‌های اشتراکی شرکت اپل نظیر Apple Music و Apple Arcade را برای شما فراهم می‌آورد. علاوه بر این می‌توانید حجم اضافی ذخیره سازی ابری آیکلاود را برای خود خریداری کنید و دیگر نگران پر شدن فضای تلفن هوشمند یا تبلت خود نباشید.

روش استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل

پس از خرید گیفت کارت آیتونز اپل می‌توانید وارد اپ استور شده و در بخش تنظیمات روی اکانت خود تپ کنید و گزینه Redeem a Code را بزنید. پس وارد کردن کد گیفت کارت در این بخش می‌توانید به‌آسانی اپل آیدی خود را شارژ کرده و هر آنچه می‌خواهید را از اپ استور یا آیتونز دریافت کنید یا اشتراک سرویس‌های مختلف را برای خود خریداری کنید.

هزینه خریدها و استفاده از سرویس‌های اشتراکی و پولی از حساب اپل آیدی شما کسر می‌شود.

فقط 1 دقیقه با گیفت کارت مورد نظر خود فاصله دارید

گیفت کارت استور روش خرید گیفت کارت را برای شما آسان کرده است. استفاده از روش دیجیتالی برای خرید گیفت کارت این امکان را برای شما فراهم آورده که به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه یا مرکزی خاص به صورت دیجیتالی کد گیفت کارت را در همان لحظه خریداری کرده و آن را به صورت آنی مشاهده کنید.

پس از خرید گیفت کارت از گیفت کارت استور می‌توانید به‌آسانی کد گیفت کارت را در همان لحظه مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. این روش باعث می‌شود تا با گیفت کارت خود فقط یک دقیقه فاصله داشته باشید و پس از ثبت سفارش کد را دریافت کنید.

پشتیبانی گیفت کارت استور 24 ساعته پاسخگوی شما است

پشتیبانی گیفت کارت استور به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای سال، حتی ایام تعطیل پاسخگوی سؤالات شما است. اگر در زمان خرید و پس از آن سؤالی داشتید، می‌توانید سریعا با بخش پشتیبانی گیفت کارت استور در تمامی ساعات شبانه روز مشورت کرده و مشکلات خود در زمینه گیفت کارت را برطرف کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH