گلکسی نوت 20

تلفن‌های سری سامسونگ گلکسی نوت 20 از قابلیت زوم 100 برابری پشتیبانی نخواهند کرد

به گفته یکی از افشاگران معتبر محصولات سامسونگ، اسمارت‌فون‌های پرچمدار سری گلکسی نوت 20 به قابلیت زوم 100 برابری موجود برروی تلفن گلکسی S20 الترا مجهز نخواهند شد. اگرچه، کیفیت تصویر در این حالت بسیار خوب نبود، اما با توجه به این که هیچ تلفن دیگری از قابلیت مذکور پشتیبانی نمی‌کند، این مورد به عنوان یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب می‌شد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ به این قابلیت علاقه‌مند نبوده و تصمیم گرفته است که مسیر خود را عوض کند. احتمال می‌رود این شرکت قصد استفاده از یک دوربین تله‌فوتو با عملکرد متوسط را داشته باشد. هنوز مشخص نیست که این دوربین به یک سنسور پریسکوپی یا یک سنسور با رزولوشن مجهز شده باشد. دوربین اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S20 الترا توانایی زوم اپتیکال 3.5 برابر را دارد که این امر با استفاده از برش تصاویر ثبت شده توسط سنسور بزرگ 48 مگاپیکسل ممکن می‌شد.

اما براساس سایر اطلاعات منتشر شده می‌توان گفت که مدل پلاس تلفن‌های سری گلکسی نوت 20 سامسونگ از سنسور 108 مگاپیکسل مدل گلکسی S20 الترا به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. در این سنسور مشکل فوکوس خودکار که برخی از کاربران پرچمدار سری گلکسی S20 از آن ناراضی بودند نیز حل شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH