آپدیت اندروید 10 برای نوکیا 5.1 پلاس عرضه شد

آپدیت اندروید 10 برای کاربران گوشی نوکیا 5.1 پلاس در هند در حال عرضه شدن است و کاربران سایر کشورها نیز احتمالا به‌زودی آن را دریافت خواهند کرد. شرکت HMD با این هندست در مجموع ۱۵ گوشی نوکیا را به جدیدترین نسخه اندروید به‌روزرسانی کرده است.

این کمپانی برای نوکیا 5.1 پلاس، که در دسامبر 2018 معرفی شد، دو سال آپدیت اندروید را متعهد شده بود. هنوز معلوم نیست که آیا این گوشی به‌روزرسانی اندروید 11 را قبل از ددلاین مشخص‌شده دریافت خواهد کرد یا اینکه اندروید 10 آخرین آپدیت اصلی آن خواهد بود. درهرحال، نوکیا 5.1 پلاس همچنان به دریافت بسته‌های امنیتی تا پایان سال 2021 ادامه خواهد داد.

براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، انتظار می‌رود که نوکیا 1 پلاس هم آپدیت اندروید 10 را به‌زودی دریافت کند. چهار دستگاه دیگر نیز تا پایان سه ماهه کنونی آن را دریافت خواهند کرد.

قابلیت‌های جدیدی که دارندگان نوکیا 5.1 پلاس بعد از نصب آپدیت جدید تجربه خواهند کرد به صورت زیر است:

  • ناوبری ژستی: با انگشتان خود کنترل‌ بیشتری روی گوشی نوکیای خود خواهید داشت و کار با دستگاه سریع‌تر و راحت‌تر خواهد شد.
  • پاسخ هوشمند: پاسخ‌های هوشمندانه‌تری را در پیام‌ها دریافت خواهید کرد.
  • کنترل‌های حریم شخصی: کنترل بیشتری روی اطلاعات شخصی خود خواهید داشت و می‌توانید اشتراک‌گذاری اطلاعات مکان‌تان با اپلیکیشن‌ها را مدیریت کنید.
  • حالت فوکوس: زمانی که نیاز به تمرکز بیشتر روی یک چیز مهم را دارید، می‌توانید اپلیکیشن‌های حواس‌پرت‌کن را مسدود کنید.
  • لینک خانواده: بخشی از تنظیمات Digital Wellbeing به والدین کمک می‌کند تا قوانین دیجیتالی مشخصی را برای کل خانواده تعیین کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH