تصاویر و مشخصات اسمارت‌فون آنر پلی 4 پرو لو رفت!

طی ماه گذشته برند آنر از 2 اسمارت‌فون آبی‌رنگ با اسامی آنر پلی 4T و آنر پلی 4T پرو رونمایی کرد. این هندست‌ها دارای مشخصاتی مبتدیانه و قیمت‌گذاری ارزان بوده و هم‌اکنون صرفا در بازار چین قابل دسترس هستند. امروز اطلاعات مربوط به سومین عضو این خانواده موسوم به آنر پلی 4 پرو در شبکه اجتماعی Weibo و وبسایت خرده فروشی JD.com منتشر شد. این هندست مجهز به تراشه کایرین با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G، فناوری شارژ سریع 40 واتی و یک نمایشگر LCD است. بعلاوه آنر پلی 4 پرو برای دوربین اصلی خود از حسگر IMX600y ساخت سونی بهره می‌گیرد.

تصاویر آنر پلی 4 پرو

تراشه مورد استفاده در این هندست احتمالا از نوع کایرین 820 خواهد بود؛ چرا که مدل مذکور از فناوری شارژ سریع و اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. آنر پلی 4 پرو مجهز به نوعی جلوه گرافیکی جالب همراه با لوگوی کایرین در قسمت پشتی خود است. استفاده از این سبک طراحی در گوشی‌های آنر کاملا بی‌سابقه است. الگوی طراحی فوق دارای لایه‌ها و سایه‌های متنوعی از رنگ آبی و برخی جلوه‌های زیبایی‌شناختی با تم گیمینگ است. با این‌حال برای اظهارنظر قطعی پیرامون ماهیت گیمینگ این اسمارت‌فون هنوز بسیار زود است. این هندست مجهز به مجموعا 4 دوربین خواهد بود که 2 عدد از آن‌ها در پشت و بقیه در جلوی گوشی قرار دارند. دوربین‌های جلویی دستگاه درون حفره تعبیه شده در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر مستقر خواهند شد.

نمایشگر آنر پلی 4 پرو از نوع پنل LCD است؛ لذا استفاده از اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر امکان‌پذیر نخواهد بود. بنابراین اسکنر اثرانگشت با دکمه پاور یکپارچه شده و در قسمت جانبی بدنه گوشی قرار دارد.

همچنین تصاویر منتشر شده در وبسایت JD.com نشان می‌دهند که یک اسپیکر به‌همراه پورت USB-C و خشاب سیم‌کارت در بخش تحتانی گوشی تعبیه شده‌اند؛ اما از جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون هیچ اثری نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH