گوگل قابلیت‌های جدیدی را به اپلیکیشن Digital Wellbeing اضافه می‌کند

گوگل دو سال پیش راهکار خود را برای پایش دیجیتالی سلامت، در قالب اپلیکیشنی به نام Digital Wellbeing ارایه کرد. حالا براساس کدهایی که در نسخه بتای این برنامه پیدا شده، آپدیت جدیدی با چندین قابلیت خوب برای آن ارایه خواهد شد.

مهمترین قابلیت جدید این اپلیکیشن، Sleep Habit Tracking خواهد بود که همانطور که از نامش پیداست برای ردیابی عادات خواب کاربران استفاده خواهد شد. این قابلیت با بهره‌گیری از اپلیکیشن Google Clock و سنسورهای حرکتی گوشی، مشخص خواهد کرد که آیا شما خواب هستید یا نه. ضمن‌اینکه، اپلیکیشن‌های استفاده‌شده در رختخواب نیز با این قابلیت ردیابی خواهند شد.

قابلیت بعدی، گزینه‌ای است که گوگل در اختیار شما قرار خواهد داد تا میزان استفاده روزانه از هندست‌تان را مشاهده کنید. این قابلیت، مدت‌زمان کار با هر اپلیکیشن، تعداد دفعات آنلاک‌ گوشی و کل زمان روشن بودن نمایشگر دستگاه را ردیابی خواهد کرد.

قابلیت دیگر، Night Notes است که به شما اجازه خواهد داد تا هنگام رفتن به رختخواب، یادداشت‌های خودتان را بنویسید و صبح که بیدا می‌شوید، از شما خواهد پرسید که آیا می‌خواهید یادداشت‌تان را بخوانید یا نه.

کدهای پیدا‌شده نشان می‌دهند که این قابلیت با یک اپلیکیشن ناشناخته دیگر یکپارچه‌سازی عمیق شده است. توسعه ‌دهندگان XDA حدس می‌زنند که این اپلیکیشن ممکن است اپلیکیشن جدیدی باشد که گوگل هنوز آن را معرفی نکرده است.

قابلیت دیگر، Cross-Profile Screen Time Use است که اجاز می‌دهد تا Digital Wellbeing بر روی اپلیکیشن Work Profile کار کند.

گوگل همچنین می‌خواهد امکان اشتراک‌‌گذاری داده‌ها با اپلیکیشن‌های شخص ثالث را برای Digital Wellbeing فراهم کند. ما امیدواریم که گوگل علاوه بر اپلیکیشن‌های خودش، به سایر اپلیکیشن‌ها هم اجازه دسترسی به اطلاعات را بدهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH