پتنت جدید شیائومی به یک گوشی تاشو با دوربین چرخشی اشاره دارد

به‌تازگی پتنتی از شیائومی منتشر شده است که یک طراحی اسمارت‌فون منحصربه‌فرد را نشان می‌دهد. این طراحی شامل یک سیستم دوربین چهارگانه می‌شود که برای تبدیل شدن به دوربین سلفی و دوربین پشت، به سمت جلو و عقب می‌چرخد.

شیائومی این پتنت را برای یک گوشی تاشو که به سمت داخل خم می‌شود ثبت کرده و ۴۸ تصویر را برای نشان دادن طراحی آن ارایه کرده است. دستگاه مذکور، مانند موتورولا ریزر 2019 و گوشی‌های فلیپ به سمت داخل خم می‌شود. با این‌حال، نمایشگر داخلی آن دارای حاشیه‌های باریک در هر طرف به جز قسمت بالاست.

در بالای نمایشگر می‌توان یک ماژول دوربین نسبتا بزرگ را مشاهده کرد. یک سیستم دوربین چهارگانه، به‌صورت افقی در این ناحیه و درست بالای رسیور تماس‌ها قرار گرفته است. این ماژول دوربین قابلیت چرخش به سمت عقب و جلو را دارد. نکته جالب اینکه، سنسورهای دوربین کمی در بدنه دستگاه بالا آمده‌اند و گوشی به جای تا شدن از وسط طول دستگاه، از وسط نمایشگر تا می‌شود که این کار باعث می‌شود تا سیستم دوربین همچنان امکان چرخش داشته باشد.

بنابراین، امکان استفاده از سیستم دوربین در حالت تا شدن گوشی نیز وجود دارد. متاسفانه توصیحات پتنت مشخص نکرده است که آیا نمایشگر ثانویه هندست هم در پنل پشت قرار خواهد گرفت یا نه. مکانیسم لولا هم دقیقا معلوم نیست، اما به نظر می‌رسد که شبیه به لولای گلکسی زد فلیپ باشد. در حال حاضر، شیائومی صحبتی درباره اینکه روی چنین دستگاهی کار می‌کند نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH