LG Phoenix 5

اسمارت‌فون اقتصادی ال‌جی Phoenix 5 با قیمت زیر 100 دلار معرفی خواهد شد

Evan Blass یکی از معروف‌ترین افشاگران حوزه دستگاه‌های دیجیتال اولین اطلاعات درباره اسمارت‌فون جدید LG Phoenix 5 را منتشر کرد. این تلفن به عنوان یک هندست ارزان به صورت اختصاصی برای اپراتور مخابراتی AT&T تولید خواهد شد. در این مرحله هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی تلفن جدید شرکت ال‌جی وجود ندارد و فقط یک تصویر از آن منتشر شده است. براساس این تصویر، اسمارت‌فون اقتصادی LG Phoenix 5 از یک صفحه‌نمایش با شکاف قطره‌ای شکل و دوربین دوگانه در پشت بهره می‌گیرد.

LG Phoenix 5

این تلفن جانشین LG Phoenix 4 است که در سال 2018 معرفی شده بود. Phoenix 4 به یک پنل ال‌سی‌دی 5 اینچی و تراشه اسنپدراگون 425 به همراه 2 گیگابایت رم مجهز شده بود. ظرفیت حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است. تلفن 2018 ال‌جی برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیوها از یک دوربین 8 مگاپیکسل اصلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسل استفاده می‌کرد. نرم‌افزار تلفن هم از سیستم‌عامل اندروید 7 بهره می‌گرفت.

با توجه به این که تلفن جدید کره‌ای‌ها یک گوشی سطح پایین به شمار می‌رود، انتظار داریم که قیمت آن زیر 100 دلار باشد. با اطمینان می‌توان گفت که طی روزهای آتی اطلاعات و جزییات بیشتری درباره LG Phoenix 5 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH