نوکیا C5

HMD از اسمارت‌فون‌های اقتصادی نوکیا C5 Endi ،C2 Tava و C2 Tennen رونمایی کرد

شرکت HMD Global در سکوت خبری از اسما‌رت‌فون‌های پایین‌رده نوکیا C5 Endi ،C2 Tava و Tennen رونمایی کرد. این تلفن‌ها برای بازار ایالات متحده آمریکا و اپراتور مخابراتی Cricket Wireless تولید شده‌اند. هر سه تلفن از سیستم‌عامل اندروید 10 و دوربین چندگانه استفاده می‌کنند که قیمت بسیار ارزانی دارند. دو مدل نوکیا C2 Tava و Tennen به عنوان یک تلفن شناخته می‌شوند که مدل Tennen در خرده‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد، اما مدل Tava به صورت اختصاصی برای اپراتور Cricket Wireless در نظر گرفته شده است.

نوکیا C5 Endi

این تلفن در جلوی بدنه خود به یک پنل 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس با شکاف قطره‌ای شکل دوربین سلفی مجهز شده است. در این شکاف یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل وجود دارد. در پایین پنل یک چانه ضخیم دیده می‌شود. شاسی تلفن توسط ماده پلی‌کربنات پوشش داده شده و یک دکمه اختصاصی برای دستیار صوتی Google Assistant در سمت چپ فریم قرار دارد.

در مجموعه دوربین سه‌گانه نوکیا C5 Endi یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسل وجود دارد که یک ماژول التراواید 5 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل آن را همراهی می‌کنند. سنسور اثرانگشت نیز در پنل پشتی تلفن تعبیه شده است.

نوکیا C5

در کالبد این تلفن تراشه Helio P22 شرکت مدیاتک قرار گرفته است که یک حافظه رم با ظرفیت 3 گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت 64 گیگابایت در کنار آن وجود دارد. حافظه ذخیره‌ساز نیز قابل افزایش است. انرژی این تراشه توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپر تامین می‌شود که آداپتور شارژ 10 واتی آن را شارژ می‌کند.

هندست اقتصادی نوکیا در رنگ آبی (Midnight Blue) و با قیمت 170 دلار به فروش می‌رسد. فرآیند فروش از تاریخ 5 ژوئن (16 خرداد) آغاز می‌شود. این تلفن به صورت انحصاری توسط اپراتور Cricket Wireless به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا C2 Tava/Tennen

نوکیا در این گوشی از یک صفحه‌نمایش 5.45 اینچی اچ‌دی پلاس با نسبت ابعاد 18:9 استفاده کرده است. دوربین سلفی این گوشی تصاویر و ویدیو‌ها را با کیفیت 5 مگاپیکسل ثبت و ضبط می‌کند. در پنل پشتی یک سنسور 8 مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مشاهده می‌شود. جنس بدنه این تلفن هم از پلی‌کربنات بوده و دکمه اختصاصی Google Assistant در سمت چپ تعبیه شده است.

در بخش پردازنده مرکزی نوکیا C2 Tava/Tennen تراشه Helio A22 مدیاتک وجود دارد. 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی این تراشه را همراهی می‌کنند. ظرفیت حافظه نیز توسط کارت microSD قابل ارتقا است.

نوکیا C5

ظرفیت باتری این تلفن معادل 3000 میلی‌آمپر است که از شارژرهای 10 وات پشتیبانی می‌کند. نوکیا C2 Tava از امروز با قیمت 110 دلار در رنگ آبی توسط اپراتور Cricket Wireless به بازار عرضه می‌شود.

مدل C2 Tennen هم با قیمت 70 دلار از طریق تمامی خرده‌فروشی‌ها در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این تلفن در تاریخ 15 ژوئن (26 خرداد) روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH