سامسونگ گلکسی واچ 2

ساعت سامسونگ گلکسی واچ 2 همانند مدل قبلی خود به حاشیه چرخان مجهز می‌شود

وب‌سایت SamMobile ادعا می‌کند که ساعت هوشمند گلکسی واچ 2 به حاشیه چرخان فیزیکی مجهز خواهد شد. سامسونگ این گزینه را از ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 حذف کرده بود و به نظر می‌رسد که قصد دارد این قابلیت خوب را به مدل دوم گلکسی واچ اضافه کند.

در این گزارش اطلاعات دیگری هم درباره سایر جزییات گلکسی واچ 2 سامسونگ منتشر شده است. این ساعت با شماره مدل‌های SM-R840/845 و SM-R850/855 شناخته می‌شود. یکی از این مدل‌ها دارای حاشیه 45 میلی‌متری بوده و جنس آن از استیل است. هم‌چنین، ساعت مورد بحث، استاندارد نظامی MIL-STD810G را هم دریافت کرده است که نشان از مقاومت آن در برابر ضربه دارد. ساعت هوشمند کره‌ای‌ها از GPS، Wi-Fi، بلوتوث و شبکه همراه LTE پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی واچ 2

SamMobile پیش از این هم گفته بود که نسخه تیتانیوم ساعت هوشمند سامسونگ نیز در راه است. علاوه‌بر موارد ذکر شده، دستگاه‌ها دارای حافظه ذخیره‌ساز 8 گیگابایتی هستند و یک باتری 330 میلی‌آمپر نیز درون آن‌ها قرار دارد.

با توجه به این موارد، انتظار می‌رود که ساعت جدید سامسونگ در سطح بالایی قرار داشته باشد و به عنوان جانشین شایسته‌ای برای مدل دوم گلکسی واچ اکتیو شناخته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH