آنر پلی 4

تصاویر رسمی اسمارت‌فون آنر پلی 4 توسط یکی از مدیران این برند منتشر شد

برند آنر در تلاش است تا دو تلفن دیگر به سری آنر پلی (Honor Play) اضافه کند. این دستگاه‌ها در تاریخ 3 ژوئن معرفی خواهند شد. تلفن‌های جدید این برند چینی با نام آنر پلی 4 و پلی 4 پرو معرفی می‌شوند که نباید آن‌ها را با مدل‌های پلی 4T و 4T Pro اشتباه بگیریم. در این میان، رنگ‌بندی دو اسمارت‌فون‌ جدید آنر به صورت رسمی مشخص شده و ما می‌توانیم آن‌ها را مشاهده کنیم.

آنر پلی 4

یکی از مدیران اجرایی برند آنر در شبکه اجتماعی Weibo بنرهای تلفن آنر پلی 4 را منتشر کرد که این تلفن را در سه رنگ مختلف به نمایش می‌گذارد. در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی درباره این تلفن منتشر نشده است. اما اطلاعات فنی این تلفن در وب‌سایت TENNA رویت شده است. بر این اساس، آنر پلی 4 از یک صفحه‌نمایش 6.81 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل استفاده می‌کند.

آنر پلی 4

یک باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر هم درون آنر پلی 4 قرار دارد. این هندست در پیکربندی‌های مختلف حافظه رم و حافظه ذخیره‌ساز معرفی خواهد شد. در بخش حافظه رم سه گزینه 4، 6 و 8 گیگابایت وجود دارند و در قسمت حافظه داخلی نیز سه گزینه دیگر با ظرفیت‌های 64، 128 یا 256 گیگابایت معرفی می‌شوند.

در پنل پشتی تلفن یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل تعبیه شده است. در این مجموعه یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسل و دو سنسور 2 مگاپیکسلی حضور دارند. احتمال می‌رود که این دو سنسور از نوع ماکرو و تشخیص عمق باشند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسل در حفره پانچ شده بالای پنل نمایشگر قرار دارد. تمامی این موارد در بدنه‌ای با ابعاد 170 در 78.5 در 8.9 میلی‌متر جای می‌گیرند و وزن تلفن نیز معادل 213 گرم است.

آنر پلی 4

در بخش تراشه نیز ابهامات زیادی وجود دارد. ولی ما می‌دانیم که آنر پلی 4 از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز بهره می‌گیرد. تراشه Dimensity 800 شرکت مدیاتک گزینه مناسبی برای این تلفن است.

درباره مدل Pro نیز اطلاعات نسبتا زیادی منتشر شده است. انتظار می‌رود که این هندست از شبکه همراه 5G پشتیبانی کند و به تراشه Kirin 820 مجهز شود. هیچ اطلاعات دیگری درباره گزینه‌های مربوط به بخش شبکه همراه این تلفن در دسترس نیست. برند آنر در این گوشی از سنسور دوربین IMX600y شرکت سونی به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. از سایر مشخصات آنر پلی 4 Pro می‌توان به پشتیبانی آن از شارژ سریع 40 وات و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH