گلکسی نوت 20 پلاس به یک سنسور 108 مگاپیکسلی و زوم 50X مجهز خواهد بود

انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی نوت 20 خود را در ماه آگوست معرفی کند و ما هر چه به این رویداد نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز جزییات بیشتری درباره این گوشی‌ها هستیم. حالا به‌گفته یک منبع معتبر به نام IceUniverse، گلکسی نوت 20 پلاس دارای یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود و سنسور مدت زمان پرواز (ToF) با یک لیزر فوکوس جایگزین خواهد شد که به دوربین اصلی کمک خواهد کرد.

دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱/۱.۳۳ اینچی Bright HM1 سامسونگ بهره خواهد برد که قبلا بر روی گلکسی S20 اولترا هم استفاده شده بود. همانطور که گفته شد این دوربین به جای یک سنسور مدت زمان پرواز استاتیک که پس‌زمینه و پیش‌زمینه را آنالیز می‌کند، ظاهرا از یک سنسور لیزر فوکوس استفاده خواهد کرد.

دوربین اولتراواید گلکسی نوت 20 پلاس هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ISOCELL Fast 2L3 با سایز ۱/۲.۵۵ اینچ و فناوری PDAF خواهد بود. به گفته IceUniverse، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ هم وجود خواهد داشت که از سنسور  ۱۳ مگاپیکسلی Slim 3M5 سامسونگ با سایز ۱/۳ اینچ بهره خواهد برد.

اگر بخواهیم این سنسور را با نمونه به کار رفته روی گلکسی S20 اولترا مقایسه کنیم. بزرگنمایی آن محدود به  50X خواهد بود و سامسونگ زوم 100X را برای آن ارایه نخواهد کرد.

براساس شایعات قبلی، گلکسی نوت 20 پلاس مجهز به چیپست ۵ نانومتری اگزینوس 992 خواهد بود. رندرهای CAD این گوشی هم اخیر لو رفته‌اند که دید بهتری را درباره طراحی آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

3 در مورد “گلکسی نوت 20 پلاس به یک سنسور 108 مگاپیکسلی و زوم 50X مجهز خواهد بود”

  1. والا نوت ۱۰ و اس۲۰ اولتراش هیچ حرفی برای گفتن جلوی آیفون ۲۰۱۹ ندارند و صد درصد نوت ۲۰ هم همینطور خواهد بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH