احتمال معرفی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا قوت گرفت

سازمان استاندارد Bluetooth SIG، به‌تازگی دستگاهی با شماره مدل SM-N986U را تحت نام “سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا” تایید کرده است. قبلا یکی از تحلیلگران زنجیره تامین سامسونگ ادعا کرده بود که هیچ مدل نوت 20 اولترا وجود نخواهد داشت و امسال فقط شاهد معرفی گلکسی نوت 20 استاندارد و نوت 20 پلاس خواهیم بود.

البته این شماره مدل، قبلا در گیک‌بنچ هم رویت شده بود و تصور می‌شد که همان گلکسی نوت 20 پلاس باشد. ضمن اینکه Ice Universe، از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، براساس نتایج گیک‌بنچ دستگاه گفته بود که این هندست مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون +865 خواهد بود. سازمان 3C هم اخیرا دستگاهی با شماره مدل SM-N9860 را تایید کرده و گفته که این مدل دارای شارژر سیمی ۲۵ واتی است.

آیا همه این‌ها بدین معنی است که ما شاهد معرفی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا خواهیم بود و مدل دیگری بین آن‌ها وجود نخواهد داشت؟ با نگاهی به خانوانده گلکسی S20 می‌بینم که شماره مدل‌ گوشی‌های S20 استاندارد، S20 پلاس و S20 اولترا به‌ترتیب G986 ،G980 و G988 بوده است.

بنابراین، N986 به احتمال زیاد همان گلکسی نوت 20 پلاس است، اما سامسونگ ممکن است تصمیم گرفته باشد که نام آن را به “اولترا” تغییر دهد. البته احتمال اینکه Bluetooth SIG نام دستگاه را اشتباه نوشته باشد نیز وجود دارد. درهرحال، باید منتظر بمانیم و ببنیم که آیا واقعا مدلی به نام گلکسی نوت 20 اولترا وجود خواهد داشت یا نه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH