اچ‌تی‌سی Desire 20 Pro

تلفن اچ‌تی‌سی Desire 20 Pro به عنوان اولین گوشی اچ‌تی‌سی به اندروید 10 مجهز شده است

پس از آن که اطلاعات اولیه اسمارت‌فون جدید اچ‌تی‌سی Desire 20 Pro در وب‌سایت پشتیبان گوگل رویت شد، غول جستجوی اینترنت جزییات بیشتری درباره اطلاعات فنی تلفن جدید اچ‌تی‌سی را در کنسول خود منتشر کرد.

اچ‌تی‌سی Desire 20 Pro

براساس اطلاعات اضافه شده در وب‌سایت کنسول گوگل، تلفن جدید تایوانی‌ها از تراشه اسنپدراگون 665 به همراه 6 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. با مشاهده اطلاعات فوق می‌توان متوجه شد که اچ‌تی‌سی در این تلفن برخلاف گذشته از تراشه‌های سطح پایین شرکت مدیاتک بهره نمی‌گیرد. تلفن جدید اچ‌تی‌سی برای اولین بار به سیستم‌عامل اندروید 10 مجهز شده است که این مورد، ما و بسیاری از طرفداران این برند تایوانی را خوشحال می‌کند. چرا که اچ‌تی‌سی در سال 2017 مدل U11 Life را منتشر کرده بود و اخیرا نرم‌افزار آن را به نسخه 10 سیستم‌عامل اندروید ارتقا داده است.

این نکته را به یاد داشته باشید که تصویر منتشر شده در وب‌سایت کنسول گوگل متعلق به هندست اچ‌تی‌سی +U11 است و ما باید منتظر بمانیم تا تصاویری از رندر‌های اچ‌تی‌سی Desire 20 Pro منتشر شوند.

براساس طرحواره‌های قبلی، رزولوشن نمایشگر این تلفن 1080 در 2340 پیکسل است و حفره پانچ شده دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالای تلفن قرار دارد. با توجه به تراکم پیکسل‌ها می‌توان انتظار داشت که تلفن جدید اچ‌تی‌سی از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی استفاده خواهد کرد. این پنل به احتمال زیاد از نوع LCD بوده و با توجه به ماهیت پنل، سنسور اثرانگشت نیز در بدنه پشتی تلفن تعبیه می‌شود.

در حال حاضر، هیچ جزییاتی درباره زمان معرفی اچ‌تی‌سی Desire 20 Pro اعلام نشده است. هم‌چنین، اطلاعاتی هم درباره مدل معمولی آن وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH