گلکسی نوت 20

اسمارت‌فون‌های سری سامسونگ گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 در 15 مرداد معرفی می‌شوند

شایعات نشان می‌دهند که زمان معرفی تلفن‌های گلکسی نوت 20 تغییر نخواهد کرد. سامسونگ طبق روال قبلی خود اسمارت‌فون‌های پرچمدار سری گلکسی نوت را در اوایل ماه اوت معرفی می‌کند. در این میان نگرانی‌هایی درباره تاخیر در زمان معرفی سری جدید سامسونگ گلکسی نوت وجود داشت، اما اکنون شایعه جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد زمان معرفی این تلفن‌ها در سال جاری میلادی نیز تغییر نمی‌کند و سامسونگ طبق برنامه همیشگی خود از این تلفن‌ها پرده‌برداری می‌کند.

به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای قصد دارد در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) تلفن‌های سری نوت 20 و هندست تاشو گلکسی فولد 2 را رونمایی کند. انتظار می‌رود که رویداد معرفی این گوشی‌ها به دلیل مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا آنلاین برگزار شود.

گلکسی نوت 20

 

تاریخ تعیین شده برای معرفی تلفن‌های جدید سامسونگ 5 اوت است، بنابراین، می‌توان گفت که تا رویداد Unpacked بعدی این شرکت 2 ماه فاصله داریم.

براساس شایعات منتشر شده، مدل سامسونگ گلکسی نوت 20 به یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی مجهز می‌شود و این در حالیست که مدل نوت 20 پلاس (یا نوت 20 الترا) از یک پنل 6.9 اینچی استفاده خواهد کرد که طبیعتا بزرگ‌تر از مدل معمولی است. هردو مدل از قلم هوشمند S-Pen پشتیبانی می‌کنند و جدیدترین پردازنده در آن‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH