اینفوگرافی مشخصات و رقبای آینده سامسونگ گلکسی فولد 2 منتشر شد

وب‌سایت ETNews به‌تازگی اینفوگرافی کوچکی را منتشر کرده که طراحی گلکسی فولد 2 و رقبای آینده آن را نشان می‌دهد.

براساس این اینفوگرافی، فولد 2 دارای نمایشگرهای داخلی و خارجی بزرگتری نسبت به فولد اصلی خواهد بود. سایز نمایشگر داخلی آن از ۷.۳ اینچ در فولد اصلی به ۷.۷ اینچ افزایش خواهد یافت و ظاهرا مثل سری گلکسی S20 از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و مثل سری نوت از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

 

نمایشگر داخلی، علاوه بر بزرگتر بودن، از شیشه فوق‌باریک (UTG) هم استفاده خواهد کرد. این شیشه ظاهرا توسط همان تامین‌کنندگان شیشه UTG گلکسی زد فلیپ ساخته خواهند شد. سامسونگ همچنین به جای ناچ عریض گلکسی فولد اصلی از هول پانچ در فولد 2 استفاده خواهد کرد.

براساس اینفوگرافی، نمایشگر خارجی فولد 2 هم بزرگتر خواهد شد و سایز آن از ۴.۶ اینچ در فولد اصلی به ۶.۲۳ اینچی افزایش خواهد یافت که بسیار نزدیک به سایز نمایشگرهای گوشی‌های غیرتاشو است. با این‌حال، نمایشگر خارجی فولد 2 همچنان دارای نسبت تصویر بلندتری خواهد بود. این نمایشگر با یک شیشه معمولی پوشش داده خواهد شد و از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

بخش پایین اینفوگرافی، پیش‌بینی‌هایی را درباره آینده بازار گوشی‌های تاشو کرده است. در سمت چپ، تعداد کل دستگاه‌های فروخته شده (برحسب میلیون) پیش‌بینی شده است. به‌گفته ET، سامسونگ قصد دارد هر ماه ۳۰۰ هزار گوشی تاشو بسازد و هر سال حدود ۳ میلیون دستگاه‌ بفروشد. براساس پیش‌بینی تحلیلگران، امسال در مجموع ۵ میلیون گوشی تاشو فروخته خواهد شد.

در سمت راست اینفوگرافی نیز به رقبای فولد 2‌ اشاره شده است که عبارتند از هواوی میت X2 که به سمت داخل تا خواهد شد و مجهز به قلم استایلوس خواهد بود، نسخه 5G موتورولا ریزر و گوشی تاشو افقی شیائومی که همگی به‌زودی معرفی خواهند شد. TCL نیز در حال کار روی هر دو نوع گوشی تاشو به سمت داخل و خارج است؛ ZTE هم ظاهرا روی گوشی‌های تاشو اقتصادی تمرکز خواهد کرد.

سامسونگ قرار است گلکسی فولد 2 را در تاریخ 5 آگوست در رویداد آنپک خود معرفی کند. ما در این رویداد شاهد رونمایی از سری گلکسی نوت 20 و نسخه 5G گلکسی زد فلیپ هم خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH