سامسونگ گلکسی نوت 20

تصاویر کیس محافظ تلفن سامسونگ گلکسی نوت 20 نوع طراحی نمایشگر آن را فاش کرد

تصاویر کیس‌های محافظ اسمارت‌فون پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 20 نشان می‌دهند که صفحه‌نمایش این تلفن تخت است. بر این اساس می‌توان گفت که شایعه استفاده مدل غیر پلاس این تلفن از پنل تخت صحت دارد. این تصاویر توسط IceUniverse، همان منبعی که ادعا می‌کرد مدل معمولی پرچمدار سری نوت به صفحه‌نمایش تخت مجهز می‌شود، منتشر شده است. اما این بار، به جای توییتر در شبکه اجتماعی Weibo قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی نوت 20

قبلا هم شایعاتی درباره مدل گلکسی نوت 20 منتشر شده بود، اما فرآیند انتشار شایعات کند بود و موارد کم‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گرفت. در نتیجه، هم‌اکنون می‌توان با اطمینان نسبی گفت که مدل نوت 20 دارای یک صفحه‌نمایش تخت و مدل نوت 20 پلاس از یک پنل خمیده استفاده می‌کند. IceUniverse به عنوان یک افشاگر معروف ادعا می‌کند که تولید انبوه این تلفن‌ها به‌زودی آغاز خواهد شد.

ما احتمال می‌دهیم که سامسونگ در رویداد آنلاین 5 اوت (15 مرداد) از دو تلفن گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس در کنار گلکسی فولد 2 رونمایی کند.

سامسونگ گلکسی نوت 20

هردو تلفن به پنل نمایشگر 120 هرتزی مجهز شده‌اند. رزولوشن پنل مدل معمولی فول اچ‌دی و رزولوشن مدل پلاس نیز QHD خواهد بود. پرچمداران سری نوت برای پردازش اطلاعات از تراشه 5 نانومتری اگزینوس 992 بهره می‌گیرند و انتظار می‌رود که مدل پلاس برای تصویربرداری از سنسور اصلی 108 مگاپیکسل سامسونگ استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH