شیائومی Mi Band 5

تمام موجودی مچ‌بند هوشمند Mi Band 5 شیائومی به پایان رسید!

شرکت شیائومی در هفته گذشته از مچ‌بند هوشمند جدید خود با نام Mi Band 5 رونمایی و فروش آن را آغاز کرد. البته، موجودی فروش این محصول به صورت موقت به پایان رسیده است و فروشگاه آنلاین شیائومی اعلام کرد فروش مجدد هر دو مدل Mi Band 5 (مدل بدون NFC و دارای NFC) از تاریخ 30 ژوئن (10 تیر) شروع می‌شود.

مدل دارای NFC جدیدترین مچ‌بند شیائومی با قیمت معادل 32.38 دلار و مدل بدون NFC با قیمت معادل 27 دلار به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود که هر دو مدل این دستگاه با نام Smart Band 5 در بازارهای جهانی عرضه شود.

اگر شما در خارج از چین زندگی می‌کنید، می‌توانید Mi Band 5 را با قیمت 31.99 دلار از طریق فروشگاه آنلاین چینی AliExpress خریداری کنید. این نسخه از فناوری NFC پشتیبانی نمی‌کند و در رنگ‌های سبز زیتونی، قرمز، زرد و مشکی معرفی شده است.

در همین حال، وب‌سایت Gadgets & Wearables اعلام کرد که نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن Mi Fit شیائومی به نسخه 4.2.0 آپدیت شده است که کاربران می‌توانند آن را از طریق اپ‌استور اپل و گوگل‌پلی استور دانلود کنند. مچ‌بند Mi Band 5 با استفاده از این اپ می‌تواند خواب افراد را در حالت REM (خواب همراه با حرکات سریع چشم) ردیابی کند. مدل‌های قبلی این مچ‌بند از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. حالت REM نوع خاصی از خواب ما انسان‌ها است که مغز ما در آن‌ حالت بیدار است و حتی رویاهای ما در این حالت رخ می‌دهند.

مچ‌بند جدید شیائومی دارای یک پنل 1.1 اینچی آمولد است که توانایی ردیابی یازده فعالیت مختلف بدن را دارد. این ساعت ضربان قلب افراد را در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته می‌سنجد. محصول مورد بحث می‌تواند تا عمق 50 متری آب فرو رفته و بدون هیچ مشکلی کار کند. یک باتری 125 میلی‌آمپر نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند تا فعالیت‌های ورزشی کاربران ردیابی شود.

شارژ دستگاه با استفاده از پین‌های مغناطیسی حدود دو ساعت طول می‌کشد. Mi Band 5 توانایی محاسبه قدم‌ها، مسافت‌های و کالری‌های سوخته شده را دارد. این مچ‌بند می‌تواند به عنوان یک ریموت برای شاتر دوربین تلفن هوشمند شما نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از سایر قابلیت‌های دستگاه می‌توان به کرنومتر، زنگ بیدارباش، زمان‌سنج، باز کردن قفل تلفن و پیدا کردن آن اشاره کرد. این مچ‌بند دارای قابلیت یادآور است تا رویدادهای خاص را برای صاحبان خود یادآوری کند.

مچ‌بندهای شیائومی تاکنون فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و این مورد با توجه به اتمام موجودی آن درباره Mi Band 5 نیز صدق می‌کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH