سامسونگ گلکسی A01 Core تاییدیه Bluetooth SIG را دریافت کرد

سامسونگ خود را برای معرفی یک اسمارت‌فون اقتصادی جدید به نام گلکسی A01 Core آماده می‌کند. این هندست تائیدیه سازمان Bluetooth SIG را برای بلوتوث 5.0 گرفته و همچنین در صفحه Google Play Console ظاهر شده است که مشخصات اصلی و تصویر آن را برای ما نمایان می‌کند.

براساس این اطلاعات، گلکسی A01 Core دارای نمایشگری با رزلوشن 720p و یک چیپست قدیمی با ۱ گیگابایت رم خواهد بود.

شماره مدل چیپست این گوشی MT6739WW است که به نظر می‌رسد یک پلت‌فرم نسبتا نادر از سری هلیو مدیاتک باشد. این تراشه قبلا در داخل نوکیا 1 پلاس استفاده شده و چهار هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتز دارد. گلکسی A01 Core همچنین اندروید 10 را اجرا خواهد کرد، اما ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا سیستم‌عامل مورداستفاده، نسخه کامل خواهد بود یا نسخه سبک Go.

گوشی با داشتن حاشیه در بالا و پایین خود، ظاهری شبیه به یک هندست میان‌رده را دارد، اما حاشیه پایین آن، برای گذاشتن یک دکمه، به اندازه کافی بزرگ نیست. نمایشگر دستگاه نیز نسبتا بلند است و دکمه ولوم آن در لبه سمت راست گوشی در بالای دکمه پاور قابل مشاهده است.

گلکسی A01 Core همچنین در وب‌سایت Wi-Fi Alliance تحت دو شماره مدل SM-A013F و  SM-A013F_DS ظاهر شده است و این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ خود را برای معرفی گوشی در چندین بازار آماده می‌کند. براساس تایییه مذکور، هندست جدید سامسونگ دارای اتصال Wi-Fi 802.11 b/g/n خواهد بود و همانطور که گفته شد اندروید 10 را اجرا خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH