ردمی 9A و ردمی 9C با باتری‌های بزرگ و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی معرفی شدند

ردمی، برند فرعی شیائومی، اوایل این ماه از گوشی ردمی 9 رونمایی کرد و حالا امروز دو عضو جدید به این سری اضافه کرده است: ردمی 9A و ردمی 9C. ردمی برگه مشخصات کامل این دو گوشی را منتشر نکرده، اما مشخصات اصلی آن‌ها را در یک پست فیس‌بوکی ارایه کرده است.

ردمی 9A در داخل خود از چیپست هلیو G25 مدیاتک در کنار ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. نمایشگر آن یک پنل ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن 720p است که یک ناچ قطره‌ای در بالای خود دارد. منبع تغذیه دستگاه هم یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. ردمی 9A فقط یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو خود دارد.

از طرفی، ردمی 9C مجهز به تراشه هلیو G35 بوده و دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هم مثل ردمی 9A از یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +HD و ناچ قطره‌ای بهره می‌برد و انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد.

دوربین سلفی ردمی 9C هم یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است، اما در پشت این گوشی علاوه بر دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دو دوربین دیگر نیز وجود دارند که نوع آن‌ها مشخص نشده است. ضمنا 9C برخلاف 9A دارای یک حسگر اثر انگشت در پنل پشت خود است.

ردمی 9A قیمتی معادل ۸۵ دلار آمریکا دارد، در حالیکه ردمی 9C با قیمت ۱۰۰ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. 9A از تاریخ 7 جولای در مالزی و از طریق فروشگاه آنلاین Lazada به فروش خواهد رفت و 9C هم از اواخر ماه جولای قابل خرید خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH