اضافه شدن ویژگی‌های جدید به دوربین گلکسی A51 و A71

سامسونگ امروز آپدیت جدیدی را برای گوشی‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 منتشر کرد. این دو هندست جزو پرفروش‌ترین دستگاه‌های سامسونگ هستند و بنابراین منطقی است که از نظز نرم‌افزاری آن‌ها را پشتیبانی کند.

آپدیت جدید شامل قابلیت‌هایی مانند Single take ،My filters و Night hyperlapse است که سامسونگ آن‌ها را قبلا برای پرچمداران‌اش ارایه کرده بود. البته دوربین‌های A51 و A71 اصلا در حد پرچمدار نیستند، اما به‌هرحال قابلیت‌های جدید ممکن است برای برخی از کاربران مفید باشند.

قابلیت‌های Quick Share و Music Share نیز در آپدیت امروز ارایه شده‌اند و اپلیکیشن‌های صفحه‌کلید و Gallery هم ارتقا یافته‌اند. شما حالا می‌توانید متن‌ها را مستقیما در جعبه صفحه‌کلید ترجمه کنید و همچنین با سوایپ دو انگشت به سمت راست یا چپ صفحه‌کلید، اعمال اخیر خود را undo/redo نمایید. شما همچنین با قابلیت Clean View در اپلیکیشن Gallery می‌توانید تا ۱۰۰ شات متوالی را در یک‌ مجموعه واحد گروه‌بندی کنید و با قابلیت Quick Crop می‌توانید هنگام زوم روی تصاویر آن‌ها را کراپ نمایید.

آپدیت جدید همچنین پایداری سیستم و امنیت دستگاه‌ها را هم بهبود بخشیده و باگ‌های معمول را برطرف کرده است. این آپدیت با شماره ورژن A515FXXU3BTF4 برای گلکسی A51 و شماره بیلد A715FXXU2ATG1 برای گلکسی A71 عرضه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH