هدفون گوگل پیکسل بادز به‌زودی با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی خواهد شد

براساس گزارش Jay McGregor از مجله Forbes، گوگل به‌زودی یک آپدیت نرم‌افزاری “Feature Drop” که شامل چندین قابلیت جدید می‌شود برای هدفون پیکسل بادز ارایه خواهد کرد. گوگل در گذشته آپدیت‌ Feature Drops را برای دستگاه‌های پیکسل عرضه کرده است، اما این برای اولین بار است که آن را برای پیکسل بادز ارایه می‌کند.

براساس گزارش جدید، هنوز مشخص نیست که آپدیت جدید شامل چه قابلیت‌هایی خواهد بود. براساس چیزهایی که ما در حال‌حاضر می‌دانیم، گوگل ممکن است تنظیمات جدید EQ را برای تنظیم کیفیت صدا ارایه کند و تغییراتی در قابلیت Adaptive Sound که حجم صدا را براساس صداهای محیط اطراف بالا و پایین می‌برد ایجاد نماید. همچنین احتمال بهبود عمر باتری و برطرف کردن مشکلات مربوط به بلوتوث هم وجود دارد.

ضمنا براساس گفته‌های کاربری به نام madebygoogle@ در توییتر، پیکسل بادز ماه آینده با رنگ‌های جدید عرضه خواهد شد. این هدفون قرار بود در چهار رنگ مختلف معرفی شود، اما فقط رنگ سفید آن در دسترس مشتریان قرار گرفت. انتظار می رود که سایر رنگ‌های آن نارنجی، سبز و مشکی باشند.

با افزایش شایعات درباره گوشی‌های پیکسل 5 و 4a و همچنین سخت‌افزار Nest در هفته‌های اخیر، ما احتمالا در حال نزدیک‌تر شدن به رویداد MadeByGoogle گوگل هستیم. این رویداد که معمولا در ماه اکتبر برگزار می‌شود، امسال احتمالا زودتر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH