لرزشگیر اپتیکال سامسونگ

اسمارت‌فون‌های ارزان‌ قیمت سامسونگ به قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز خواهند شد

طی ماه‌های اخیر، اوضاع بازار تلفن‌های هوشمند به شدت تغییر کرده و رقابت بین اسمارت‌فون‌های میان‌رده و پایین‌رده شدیدتر شده است. حتی شرکت‌هایی مانند اپل نیز با معرفی تلفن آیفون SE جدید وارد بازار میان‌رده‌ها شده‌اند تا برای رقابت با شرکت‌های مختلف چینی حرفی برای گفتن داشته باشند. در این میان، وب‌سایت SamMobile اعلام کرد که احتمالا سامسونگ تمرکز خود را برروی تلفن‌های میان‌رده افزایش داده است.

براساس شایعات منتشر شده، این شرکت کره‌ای به احتمال زیاد در تلفن گلکسی A72 از فناوری لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده خواهد کرد. هندست اقتصادی جدید سامسونگ هنوز معرفی نشده است.

فناوری OIS باعث می‌شود که تصاویر و ویدیو‌ها با کیفیت بهتری ثبت و ضبط شوند، چرا که این قابلیت مشکل تار شدن تصویر را برطرف می‌کند. طرز کار این سنسور نیز بدین شکل است که با تعبیه آن برروی دوربین تلفن، سنسور دوربین در جهت خلاف حرکت گوشی جابه‌جا می‌شود. در نتیجه، لرزش گوشی در هنگام تصویربرداری هیچ تاثیری بر کیفیت تصویر نخواهد داشت. در این گزارش ادعا شده است که فناوری مذکور فقط در تلفن‌های پرچمدار مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما این احتمال وجود دارد که لرزشگیر اپتیکال تصویر در مجموعه دوربین تلفن‌های ارزان قیمت سامسونگ نیز تعبیه شود. این تلفن‌ها در سال 2021 معرفی خواهند شد.

علاوه بر مدل گلکسی A72، ممکن است که سایر اسمارت‌فون‌های ارزان در سال 2021 از این قابلیت بهره‌مند شوند. به عنوان نمونه، می‌توان احتمال داد که تلفن‌های گلکسی A82 و A92 از فناوری لرزشگیر اپتیکال تصویر استفاده کنند. هرچند، سامسونگ هنوز تلفن‌های گلکسی A81 و A91 را معرفی نکرده است.

1 در مورد “اسمارت‌فون‌های ارزان‌ قیمت سامسونگ به قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH