هواوی از نمایشگرهای شرکت BOE برای گوشی‌های سری میت 40 استفاده خواهد کرد

به نظر می‌رسد نمایشگرهای on-cell OLED شرکت چینی BOE توانسته‌‌اند از نظر کیفیت به پای تکنولوژی شرکت‌هایی مانند سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی برسند و برای استفاده در گوشی‌های هواوی میت 40 و میت 40 پرو انتخاب شوند.

BOE تامین‌کننده انحصاری نمایشگر مدل استاندار میت 40 خواهد بود، در حالیکه نمایشگر مدل پرو توسط سه منبع تامین خواهد شد: BOE،‌ سامسونگ و ال‌جی. این شرکت چینی قرار بود پنل‌های P40 را اوایل امسال تامین کند، اما تکنولوژی آن به‌موقع آماده نشد.

البته BOE تنها شرکت چینی نیست که روی نمایشگرهای on-cell OLED کار می‌کند، CSOT و Visionox هم در این لیست قرار می‌گیرند. BOE علاوه بر هواوی قرار بود نمایشگرهای آیفون اپل را هم تامین کند، اما نتوانست تست‌های کیفیت اپل را با موفقیت بگذراند.

همانطور که از نامش پیداست، نمایشگرهای on-cell دارای یک لایه لمسی حساس هستند که در خود پنل قرار داده شده‌اند. تکنولوژی قدیمی‌تر نیاز به یک لایه لمسی جداگانه داشت که همیشه فاصله‌ای بین این لایه و نمایشگر باقی می‌ماند.

فناوری on-cell ویژگی‌های اپتیکی و مکانیکی بهتری را به نمایشگر می‌دهد و آن‌ها را نازک‌تر و ارزان‌تر می‌کند. با این‌حال، چالش‌هایی در این زمینه وجود دارند که باید حل شوند و همین موضوع باعث شده تا سازندگانی مانند BOE کمی از رقابت با سایر شرکت‌ها عقب بمانند.

در این بین، یک خبرچین به نام RODENT950 برخی از جزییات گوشی‌های میت 40 را فاش کرده است. به گفته این فرد، میت 40 پرو دارای یک نمایشگر آبشاری با یک سوراخ حبه‌ای شکل برای دو دوربین سلفی خواهد بود. میت 40 هم یک نمایشگر انحنادار (نه به‌اندازه مدل پرو) و فقط یک دوربین سلفی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH