نخستین تصویر اسمارت‌فون موتورولا ریزر 2020 منتشر شد

پس از آنکه گوشی ریزر 2019 موفق به احیاء مجدد سری نمادین ریزر شرکت موتورولا شد؛ این کمپانی اکنون تصمیم گرفته تا ورژن 2020 هندست تاشوی جاه‌طلبانه خود را روانه بازار کند. پیش‌تر پیرامون عرضه مدل 5G جانشین برای گوشی ریزر 2019 اخباری منتشر شد و اکنون نیز ایوان بلاس تصاویری از یک دستگاه را منتشر کرده که از شباهت‌های فراوانی با مدل فعلی برخوردار است.

با توجه به تصاویر می‌توان دریافت که ابعاد کلی این هندست مشابه با ریزر 2019 بوده و این محصول از شکافی مشابه در بخش فوقانی نمایشگر اصلی برخوردار است. با این‌حال چانه تحتانی گوشی تا حدودی باریک‌تر به‌نظر می‌رسد. اسکنر اثرانگشت خازنی نیز حذف شده است؛ پدیده‌ای که به‌معنای انتقال آن به زیر نمایشگر یا یکپارچه شدن آن با دکمه پاور در قسمت جانبی بدنه گوشی خواهد بود.

نمایشگر بازشونده به خارج ظاهرا نسبت به مدل پیشین تغییر نکرده است؛ در حالی‌که پیکره‌بندی دوربین دوگانه در بخش تحتانی آن قابل مشاهده است. بر اساس شایعات اکنون دوربین اصلی مجهز به یک حسگر 48 مگاپیکسلی خواهد بود؛ در حالی‌که دوربین دوم ظاهرا از رزولوشن 20 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین انتظار می‌رود که این‌بار شاهد به‌کارگیری تراشه قدرتمندتری باشیم. در خصوص نام هندست نیز به گزینه‌های متعددی از جمله Odyssey (که احتمالا نشان‌دهنده اسم رمز دستگاه است)، ریزر 5G و ریزر 2020 اشاره شده است. پشتیبانی از شارژ 18 واتی، 256 گیگابایت حافظه‌داخلی، پشتیبانی از نانوسیم‌کارت و یک مدل رنگی جدید موسوم به Mercury Silver (نقره‌ای جیوه‌ای) سایر اطلاعات مشخص شده پیرامون این هندست را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH