گلکسی واچ 3

ویدیو جعبه‌گشایی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 در یوتیوب منتشر شد

اخیرا یک ویدیو توسط The Mobile Central در یوتیوب منتشر شده است که فرآیند کامل جعبه‌گشایی و اتصال ساعت جدید سامسونگ گلکسی واچ 3 را به ما نشان می‌دهد. طبق محتوای این فیلم که احتمال می‌رود متعلق به کشور امارات متحده عربی باشد، می‌توان متوجه شد که ساعت جدید سامسونگ پیش از عرضه رسمی به فروش رسیده است.

چند ساعت پیش از انتشار این ویدیو نیز یک ویدیو دیگر از نمای جلویی ساعت گلکسی واچ 3 انتشار یافته بود، اما این ویدیو یک ویدیو مرتبط با نشت اطلاعاتی نبوده و به نوعی یک جعبه‌گشایی کامل به حساب می‌آید.

نسخه مورد استفاده در این ویدیو 41 میلی‌متری است و با رنگ موسوم به Mystic Bronze شناخته می‌شود. هم‌چنین، مدل فوق با شماره مدل SM-R850 در دست این فرد قرار دارد. این شخص در دقیقه یکم ویدیو اشاره می‌کند که احتمال دارد بخش جلویی گلکسی واچ 3 در قالب نسخه بزرگتری هم وجود داشته باشد.

این فرد قبل از راه‌اندازی ساعت، آن را با ساعت‌های هوشمند دیگری از جمله اپل واچ سری 4، گلکسی S3 نسخه Frontier و نسخه اول گلکسی واچ مقایسه می‌کند. ساعت جدید سامسونگ از بند چرمی استفاده می‌کند. البته، هنوز مشخص نیست که این چرم اصل بوده و یا یک چرم مصنوعی است. با مشاهده تصاویر می‌توان فهمید که جنس مواد مورد استفاده در بدنه ساعت بسیار باکیفیت بوده و در حالت کلی با یک محصول عالی روبه‌رو هستیم. نسخه 41 میلی‌متری برای افرادی با دست‌های کوچکتر در نظر گرفته شده است، چرا که بند این نسخه به خوبی در مچ دست افراد قرار می‌گیرد.

در دقیقه 5:34 ویدیو می‌توان رابط کاربری ساعت را مشاهده کرد که کاربرد حاشیه چرخان نیز در آن دیده می‌شود.

رویداد Unpacked سامسونگ در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) برگزار می‌شود. این شرکت کره‌ای در رویدد خود از محصولاتی مانند تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی نوت 20، ساعت گلکسی واچ 3، تبلت‌های تب اس 7، گلکسی Z فولد 2 و Gear Buds رونمایی می‌کند. تا آن زمان، اطلاعات و جزییات بیشتری درباره هر یک از این دستگاه‌ها منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH