سرفیس Duo مایکروسافت

باتری کوچک سرفیس Duo مایکروسافت تا یک روز پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود

اسمارت‌فون سرفیس Duo یکی از محصولات جدید شرکت مایکروسافت است که از دو صفحه‌نمایش و سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند. این محصول به عنوان اولین تلفن هوشمند مایکروسافت به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است. در حالی که بسیاری از افراد این دستگاه را تحسین کرده و فرم‌فاکتور جالب آن را دوست دارند، اما نباید انتظار داشت که تلفن مورد بحث ما هم‌رده پرچمدارانی مثل آیفون 11 اپل یا سامسونگ گلکسی S20 باشد.

سرفیس Duo مایکروسافت برای پردازش اطلاعات از تراشه اسنپدراگون 855 کمک می‌گیرد که حدود یک سال از زمان عرضه این تراشه می‌گذرد. یک باتری با ظرفیت 3460 میلی‌آمپر هم وظیفه تامین انرژی تلفن را برعهده دارد. در همین حال به نظر می‌رسد که ظرفیت این باتری برای یک دستگاه مجهز به دو نمایشگر بسیار پایین است. اما Zac Bowden، روزنامه‌نگار مایکروسافت ادعا می‌کند که باتری 3460 میلی‌آمپری این دستگاه می‌تواند تا یک روز دوام بیاورد.

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد و تلفن جدید مایکروسافت تا یک روز روشن بماند، افرادی که به تلفن‌های دارای دو صفحه‌نمایش علاقه داشته و از آن‌ها استفاده می‌کنند، بسیار خوشحال خواهند شد. چرا که این افراد به طور کامل از مزایای یک هندست مجهز به دو نمایشگر بهره‌مند می‌شوند. البته، این خبرنگار در ادامه افزود: “نباید انتظار یک قهرمان را داشته باشید.”

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، سرفیس Duo به تراشه اسنپدراگون 855 شرکت کوالکام مجهز شده است که یک حافظه موقت با ظرفیت 6 گیگابایت و دو گزینه حافظه داخلی (64 و 256 گیگابایت) در کنار آن وجود دارند. صفحه‌نمایش 5.6 اینچی این تلفن از نوع آمولد بوده و رزولوشن آن معادل 1800 در 1350 پیکسل است. یک سنسور اثرانگشت نیز درون این پنل قرار گرفته تا کاربران برای احراز هویت بایومتریک از آن استفاده کنند. همانطور که گفته شد، ظرفیت باتری تلفن جدید ردموندی‌ها معادل 3460 میلی‌آمپر است.

سرفیس Duo مایکروسافت

نرم‌افزار اسمارت‌فون به وسیله سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری Microsoft Launcher در پوسته اجرا می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند که مایکروسافت پس از عرضه این تلفن، به‌زودی توسعه سیستم‌عامل اندروید 11 برروی آن را آغاز خواهد کرد. این محصول از تاریخ 24 اوت (3 شهریور) به دست مشتریان می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH