سامسونگ گلکسی M51

اسمارت‌فون جدید سامسونگ گلکسی M51 تاییدیه FCC را دریافت کرد

شرکت سامسونگ قصد دارد که اعضای خانواده اسمارت‌فون‌های سری گلکسی M را با معرفی هندست گلکسی M51 گسترش دهد. نام این دستگاه در کمیسیون تجارت فدرال (FCC) تایید شده است و طبق اطلاعات درج شده در وب‌سایت این کمیسیون (جریان 9 ولتی 2.77 آمپر)، میان‌رده جدید کره‌ای‌ها از فناوری شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند.

این اولین گزارشی نیست که درباره گلکسی M51 منتشر می‌شود. در ماه گذشته میلادی نیز خبری درباره جانشینی این دستگاه به جای مدل M41 مطرح شد. در نتیجه، اسمارت‌فون گلکسی M41 معرفی نخواهد شد و فعلا گلکسی M40 در بازار حضور خواهد داشت. این گوشی با شماره مدل SM-M515F شناخته می‌شود. بنابر این، با توجه به شماره مدل تلفن می‌توان متوجه شد که سامسونگ آن را با نام M51 معرفی می‌کند.

سامسونگ گلکسی M51

هنوز مشخصات فنی تلفن در این مرحله اعلام نشده است، اما شایعات حاکی از آن هستند که تراشه اسنپدراگون 730 به همراه رم 8 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 10 در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اگر این شایعه صحت داشته باشد، می‌توان گفت که قدرت پردازنده تلفن جدید سری گلکسی M نزدیک به مدل گلکسی A71 خواهد بود.

ما با مشاهده مشخصات فنی این تلفن متوجه نشدیم که سامسونگ کدام یک از امکانات یا قابلیت‌های M51 را حذف و یا کاهش می‌دهد، چرا که بدون شک قیمت این تلفن ارزان‌تر از A71 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH