پیکسل 5 به نمایشگر 6.67 اینچی و 120 هرتزی مجهز خواهد بود

پیکسل 4a بالاخره بعد از چندین ماه تاخیر معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی میان‌رده از چیست اسنپ‌دراگون 730G با قابلیت 5G استفاده می‌کند. البته گوگل دو هندست 5G دیگر نیز در پاییز امسال رونمایی خواهد کرد. به‌گفته یکی از تحلیلگران مطرح به نام Ross Young، حداقل یکی از این گوشی‌ها دارای نمایشگر بسیار بزرگی خواهد بود.

گوگل تایید کرده است که پیکسل (4a (5G و پیکسل 5 اواخر امسال عرضه خواهند شد. این شرکت همچنین گفته که قیمت پیکسل (4a (5G از ۴۹۹ دلار شروع خواهد شد و هر دو دستگاه در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، ایرلند، آلمان، فرانسه، تایوان، ژاپن و استرالیا به فروش خواهند رفت.

خوشبختانه ما اطلاعات زیادی درباره این هندست‌ها داریم. براساس شایعات، هر دو دستگاه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 765G خواهند بود که در داخل وان پلاس نورد و ال‌جی Velvet استفاده شده است. هرچند هر دو گوشی احتمالا از سیستم دوربین دوگانه استفاده خواهند کرد، اما پیکسل (4a (5G از همان دوربین‌های پیکسل 4 بهره خواهد برد و پیکسل 5 ظاهرا از دوربین‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی استفاده خواهد کرد.

پیکسل 5 احتمالا باتری بزرگتری خواهد داشت

قبلا گزارش شده بود که پیکسل (4a (5G و پیکسل 5 به‌ترتیب دارای نمایشگرهای ۶.۱ اینچی و ۵.۸ اینچی خواهند بود. حالا Young ادعای این گزارش را رد کرده و گفته است که یکی از این گوشی‌ها مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خواهد بود.

حدس ما این است که این نمایشگر بزرگ روی پیکسل 5 استفاده خواهد شد. پیکسل (4a (5G نسبت به پیکسل 4a چیپست بهتری خواهد داشت و همانطور که گفته شد احتمالا یک دوربین اضافی خواهد داشت. البته ما فکر می‌کنیم که گوگل به‌خاطر ۱۵۰ دلار افزایش قیمت از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی روی این گوشی استفاده نخواهد کرد.

Young قبلا گفته بود پیکسل 5 مجهز به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. او همچنین امروز گفته است که این نمایشگر توسط سامسونگ دیسپلی و BOE ساخته خواهد شد.

همانطور که می‌دانید عمر باتری پیکسل 4 چندان زیاد نیست و نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی مصرف انرژی بالاتری دارند. اسنپ‌دراگون 765G برخلاف اسنپ‌دراگون 865 مصرف انرژی بهینه‌ای ندارد و بنابراین پیکسل 5 احتمالا نسبت به مدل قبلی خود باتری بزرگتری خواهد داشت.
گوگل می‌گوید که مشکلات مرتبط با شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن معرفی پیکسل 4a شد. اخیرا اپل هم اعلام کرده که معرفی آیفون 12 به تعویق خواهد افتاد. این موضوع باعث شده تا شایعاتی درباره معرفی پیکسل 5 در ماه اکتبر وجود داشته باشد.

به‌گفته Young، عرضه پنل پیکسل 5 به‌زودی شروع خواهد شد و بنابراین به نظر او این گوشی حدود دو ماه دیگر یعنی در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH