گلکسی M51

نام اسمارت‌فون گلکسی M51 در وب‌سایت سامسونگ روسیه رویت شد

اولین شایعات درباره اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M51 در ماه مارس منتشر شده بودند. در همان زمان نیز برخی از مشخصات کلیدی این تلفن فاش شده بود و ما همچنان منتظر هستیم که کره‌ای‌ها این هندست را معرفی کنند. براساس شایعات قبلی، این تلفن به عنوان جایگزین مدل گلکسی M40 روانه بازار می‌شود و تلفنی با نام گلکسی M41 معرفی نخواهد شد. با توجه به گذشت زمان و تعداد زیاد شایعات و گزارش‌های غیررسمی انتظار می‌رود که گلکسی M51 به زودی رونمایی شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد. یکی از نشانه‌ها نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی، صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت سامسونگ روسیه است.

گلکسی M51

این تلفن با شماره مدل SM-M515F/DSN در صفحه محصولات وب‌سایت سامسونگ روسیه مشاهده شده است. مدتی قبل نیز همین شماره توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) تایید شده بود.

احتمال می‌رود که گلکسی M51 دارای یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Infinity-O باشد که یک حفره پانچ شده در آن قرار داد. میان‌رده جدید سامسونگ با ابعاد 162.6 در 77.5 در 8.5 میلی‌متر ساخته شده است. یک سنسور اثرانگشت و چهار دوربین با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل و دوربین التراواید 12 مگاپیکسل هم در پنل پشتی تعبیه شده‌اند.

گلکسی M51

تاکنون هیچ جزییاتی درباره تراشه مورد استفاده این تلفن منتشر نشده است، اما شایعات نشان می‌دهند که تراشه اسنپدراگون 675 شرکت کوالکام در کالبد M51 قرار می‌گیرد. برخی دیگر از منابع ادعا می‌کنند که سامسونگ در این گوشی از چیپست اسنپدراگون 730 استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH