ال‌جی K31s

گوشی ال‌جی K31s تاییدیه FCC را دریافت کرد

به تازگی یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های اقتصادی ال‌جی با نام ال‌جی K31s تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را دریافت کرد. البته، در وب‌سایت این اداره به نام تلفن اشاره نشده است، اما مشخصات و چند تصویر از آن به چشم می‌خورد. با توجه به شماره مدل LG LM-K310IM می‌توان حدس زد که این تلفن با نام K31s معرفی خواهد شد. شکاف U شکل دوربین سلفی، دوربین اصلی دوگانه و باتری 3900 میلی‌آمپری به همراه پورت microUSB از مشخصاتی هستند که در تصاویر تاییدیه FCC مشاهده می‌شوند.

ال‌جی K31s

کل بدنه تلفن از جنس پلاستیک بوده و با توجه به مشخصات آن احتمال می‌رود که K31s نسخه‌ای ریبرند شده (فقط نام آن تغییر کرده) از مدل ال‌جی K31 باشد که اخیرا در وب‌سایت کنسول گوگل‌پلی رویت شده بود.

ال‌جی K31s

اسمارت‌فون جدید کره‌ای‌ها از تراشه Helio P22 شرکت مدیاتک به همراه 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت بهره می‌برد. هم‌چنین، انتظار می‌رود که ظرفیت حافظه ذخیره‌ساز این هندست توسط کارت microSD قابل افزایش باشد. نرم‌افزار K31s توسط سیستم‌عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری LG UX در پوسته اجرا می‌شود.

جک 3.5 میلی‌متری هدفون در پایین آن قرار گرفته و با دقت بیشتر به تصاویر لو رفته تلفن می‌توان گفت که ارتفاع آن 170 میلی‌متر و عرض آن 79 میلی‌متر است. شواهدی وجود دارند که ال‌جی این تلفن را برای بازار هندوستان معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH