اسمارت‌فون پیکسل 5 گوگل احتمالا هرگز به بازار عرضه نخواهد شد

به‌دنبال عرضه ناامیدکننده اسمارت‌فون پیکسل 4 تمامی کاربران امیدوار بودند که گوگل وضعیت گوشی‌های سری پیکسل خود را به شکلی جدی مورد بازنگری قرار دهد؛ اما پس از اعلام خبر به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون 765G در اسمارت‌فون پیکسل 5 این نظریه تا حدودی کمرنگ‌ شد. همچنین آخرین شایعه مخابره شده نشان می‌دهد که کمپانی صرفا از اسمارت‌فون پیکسل 5XL رونمایی خواهد کرد. لذا امسال شاهد عرضه پرچم‌دار پیکسلی با نمایشگر کوچک نخواهیم بود.

از سوی دیگر این پدیده احتمالا بدان معناست که گوگل تمام توجه خود را صرفا روی مدل XL متمرکز نموده و ضمن ارائه تجربه کاربری مطلوب‌تر سخت‌افزارهای بسیار بهتری را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. بر اساس شایعات پیشین این اسمارت‌فون صرفنظر از به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون 765G از یک پنل اولد 6.67 اینچی ساخت کمپانی‌های BOE یا سامسونگ با نرخ نوسازی 120 هرتزی، حداقل 8 گیگابایت رم و احتمالا حسگر اثرانگشت بازنگری شده بهره خواهد برد. قیمت‌گذاری دستگاه نیز احتمالا در مقایسه با نسل قبلی 100 دلار ارزان‌تر بوده و از رقم 699 دلار آغاز می‌شود.

بی‌تردید گوگل در حال فاصله گرفتن از محصولات ممتاز است؛ اما آیا چنین اقدامی برای بازگشت مجدد کمپانی به مسیر رشد و پیشرفت کفایت خواهد کرد؟ آخرین اطلاعات موجود نشان می‌دهند که کاربران آمریکایی برای خریداری گوشی‌های جدید خود به‌طور متوسط 500 دلار هزینه می‌کنند؛ لذا گوگل نیز احتمالا قصد دارد که تا حد امکان به این رقم نزدیک شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH