اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فولد 2 در وبسایت TENAA رویت شد

گلکسی زد فولد 2 مدل جانشین اسمارت‌فون گلکسی فولد محسوب می‌شود. این هندست ضمن برگزاری رویداد Galaxy Unpacked در روز 5 آگوست معرفی شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است این محصول در ماه سپتامبر روانه بازار شود و اکنون تصاویر آن در وبسایت چینی TENAA منتشر شده است.

بر اساس گزارشات پیشین، آژانس رگولاتوری TENAA در روز 11 گوست به بررسی گلکسی زد فولد 2 پرداخته بود. اگرچه فهرست مشخصات کامل این هندست هنوز توسط وبسایت TENAA اعلام نشده است؛ اما در این میان به برخی جزئیات کلیدی از جمله شماره مدل دستگاه (SM-F9160) اشاره شده است. همچنین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد 2 از قابلیت Dual Mode در بستر شبکه 5G پشتیبانی نموده و این هندست در کشور ویتنام تولید شده است.

سامسونگ در جریان برگزاری رویداد عرضه سری گلکسی نوت 20 در چین اعلام کرد که گلکسی زد فولد 2 در روز 9 سپتامبر به‌طور رسمی در این کشور معرفی خواهد شد. پیش‌سفارش این محصول در ایالات‌متحده از روز 2 سپتامبر آغاز شده و فروش آن نیز از روز 18 سپتامبر کلید خواهد خورد.

هندست تاشوی جدید از نمایشگر خارجی 6.2 اینچی و نمایشگر اصلی 7.6 اینچی با یک حفره کروی در سمت راست صفحه‌نمایش بهره خواهد برد. توان پردازشی گوشی از طریق پردازنده اسنپ‌دراگون 865 پلاس تامین خواهد شد. پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه میزبانی می‌کند. طراحی این ماژول مشابه نمونه به‌کارگیری شده در گلکسی نوت 20 است.

سامسونگ این هندست را در 2 مدل رنگی مختلف شامل مشکی (Mystic Black) و برنزی (Mystic Bronze) عرضه خواهد کرد. همچنین نسخه ویژه‌ای از گوشی تحت‌عنوان Thom Browne Edition نیز روانه بازار خواهد شد. این محصول به‌همراه گلکسی بادز لایو Thom Browne Edition و گلکسی واچ 3 Thom Browne Edition در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH