هواوی میت 40

اولین تصویر زنده از ماژول دوربین تلفن پرچمدار هواوی میت 40 به بیرون درز کرد

هواوی در تلاش است که به‌زودی اسمارت‌فون‌های پرچمدار سری میت 40 (Mate 40) را روانه بازار کند. امروز در جدیدترین گزارش افشا شده، تصویری از طراحی ماژول دوربین تلفن هواوی میت 40 پرو در فضای مجازی منتشر شده است.

این تصویر در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده که در آن چهار سنسور دوربین درون یک ماژول دایره‌ای قرار گرفته‌اند. یک قطعه مستطیل شکل نیز در وسط آن دیده می‌شود که به نظر می‌آید فلاش LED باشد.

این احتمال هم وجود دارد که هندست جدید هواوی به یک دوربین سه‌گانه مجهز باشد. زیرا با توجه به این که چهار ماژول در تصویر مشاهده می‌شوند، اما تنها سه عدد از آن‌ها دارای دیافراگم هستند و به نظر می‌رسد که سنسور چهارم برای سایر موارد، مانند فوکوس لیزری مورد استفاده قرار بگیرد.

هواوی میت 40

مدتی پیش نیز تصویری از شیشه محافظ صفحه‌نمایش تلفن‌های سری هواوی میت 40 به بیرون درز کرده بود. ما با دیدن تصاویر این محافظ‌ها متوجه شدیم که تلفن‌های جدید هواوی برای اقزایش ضریب نفوذ نمایشگر به بدنه از صفحه‌نمایش خمیده بهره می‌گیرند.

مدیرعامل هواوی قبلا اعلام کرده بود که تلفن‌های سری میت 40 احتمالا از آخرین اسمارت‌فون‌هایی باشند که از تراشه‌های سری Kirin این شرکت استفاده می‌کنند. زیرا این شرکت پس از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه خود مجبور است از تاریخ 15 سپتامبر تولید تراشه‌های پرچمدار را متوقف کند.

گزارش‌های بسیار زیادی درباره پرچمداران جدید هواوی منتشر شده است. در یکی از این گزارش‌ها احتمال داده می‌شود که مدل معمولی میت 40 رابط کاربری EMUI 10.X را اجرا خواهد کرد و این در حالیست که مدل پرو از جدیدترین نسخه رابط کاربری هواوی، یعنی EMUI 11 استفاده می‌کند. این شرکت چینی از چند وقت پیش برروی نسخه جدید رابط کاربری خود کار می‌کند.

ما انتظار داریم که پرچمداران سری میت 40 در قالب چهار مدل به بازار عرضه شوند. اسم رمز مدل پرو این تلفن‌ها نیز Noah است. تاکنون هیچ اطلاعات دیگری درباره سایر مدل‌ها منتشر نشده و فقط باید تا زمان معرفی رسمی آن‌ها منتظر بمانیم. احتمال می‌رود که هواوی طی یک یا دو ماه آینده از این تلفن‌ها رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH