پرفروش‌ترین تلفن‌ها

آیفون 11 اپل با سهم 16 درصد از پرفروش‌ترین تلفن‌های بازار آمریکا به حساب می‌آید

موسسه Counterpoint به عنوان یک آژانس تحقیقاتی مشهور، گزارشی از پرفروش‌ترین تلفن‌ها در چند کشور مختلف منتشر کرده است. هشت بازار هدف تحقیقات این موسسه کشورهای ایالات متحده آمریکا، انگلستان، چین، هند، فرانسه، کره جنوبی، آلمان و ژاپن را شامل می‌شود که پرفروش‌ترین برندهای تلفن همراه در آن مشخص شده‌اند.

به گزارش این موسسه، دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار آمریکا پیشتاز هستند. در میان پنج تلفن‌ هوشمند محبوب این دو شرکت، هندست آیفون 11 با کسب سهم 16 درصدی در سرزمین مادری خود به رتبه اول فهرست پرفروش‌ترین تلفن‌ها در بازار آمریکا رسید. دو اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A10e و A20 نیز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. دو نماینده مشهور دیگر اپل با نام‌های آیفون XR و آیفون 11 پرو مکس نیز در میان پنج تلفن پرفروش بازار آمریکا حضور دارند.

ماجرا در بازار انگلستان کمی فرق می‌کند؛ هندست‌های آیفون اپل در این بازار از پرفروش‌ترین‌های آمریکایی در انگلیس به شمار می‌روند. در لیست منتشر شده توسط Counterpoint، نام چهار آیفون به چشم می‌خورد که مدل آیفون 11 با سهم 12 درصدی در رتبه اول قرار گرفته است.

اما در بازار چین تنوع بسیار زیادی مشاهده می‌شود. بنابر گزارش‌های آماری جدید، هندست آیفون 11 اپل با سهم 4 درصدی بازار به رتبه نخست لیست تلفن‌های پرفروش چین رسید. گوشی‌های اوپو A8، آنر 9X، ویوو Y3 و نسخه 5G هواوی میت 30 نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند که تفاوت فاحشی میان مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها وجود ندارد.

پرفروش‌ترین تلفن‌ها

بازار هندوستان یکی از مهم‌ترین بازارهای فروش تلفن همراه به حساب می‌آید که برند چینی ردمی تحت نام شرکت شیائومی با پنج تلفن در آن حکمرانی می‌کند. برای مطرح کردن جزییات بیشتر باید بگوییم که دو هندست ردمی نوت 8 و ردمی 8 شیائومی هرکدام با کسب سهم 14 درصدی بازار در رتبه‌های اول و دوم حضور دارند. شیائومی در بازار هندوستان یک حاکم مطلق است و هیچ اثری از برند‌هایی مانند ریل‌می یا حتی سامسونگ در آن دیده نمی‌شود.

پرفروش‌ترین تلفن‌ها

در رابطه با بازار کره جنوبی باید بگوییم که سامسونگ به عنوان یک شرکت کره‌ای در سرزمین خود بسیار شناخته شده است. در لیست پرفروش‌ترین‌های این بازار نام اسمارت‌فون‌های گلکسی S9، گلکسی S20 Plus 5G، گلکسی S20 5G، گلکسی A50 و A10e دیده می‌شود که نشان از برتری کامل این شرکت در بازار خود دارد.

پرفروش‌ترین تلفن‌ها

بازار فرانسه نیز به عنوان یکی از بازارهای اروپایی با تنوع نسبتا خوبی شناخته می‌شود. اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A51 با سهم 8 درصدی فروش در رتبه اول پرفروش‌ترین هندست‌های فرانسه قرار دارد. پس از این تلفن نیز گوشی‌های آیفون 11، هواوی پی 30 لایت، آیفون 11 پرو و سامسونگ گلکسی S20 Plus به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

جزییات بیشتر گزارش موسسه Counterpoint درباره سهم فروش تلفن‌های برند‌های مختلف (برحسب درصد) در بازار‌های مذکور را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

ایالات متحده آمریکا:

انگلستان:

پرفروش‌ترین تلفن‌هاچین:

پرفروش‌ترین تلفن‌ها

هندوستان:

پرفروش‌ترین تلفن‌ها

فرانسه:

پرفروش‌ترین تلفن‌ها

کره جنوبی:

پرفروش‌ترین تلفن‌ها

آلمان:

پرفروش‌ترین تلفن‌ها

ژاپن:

پرفروش‌ترین تلفن‌ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH